לוכד עכברים בבאר שבע

תוכן עניינים

לוכד עכברים בבאר שבע

לוכד עכברים בבאר שבע הנו שירות נפוץ של המרכז להדברת עכברים. אנו מגיעים אל הבית, בית העסק, הגינה, בית כנסת ובעצם כל מקום אשר סובל מבעייה של עכברים. מאבחנים את גודל והיקף הבעייה ויודעים בדיוק מה נדרש לעשות ואיך למגר זאת. לרשותנו סוגי הדברה ולכידה רבים ומגוונים. אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהזמין את השירות היישר אליכם. נגיע במהירות ובזריזות. 

סובלים ממכת עכברים בדירה? זה כבר עניין למקצוענים בלבד.  אם יש לכם עכבר אחד בדירה, הרי תוכלו לקנות מלכודות ולנסות ללכוד אותו לבד, אבל כאשר מדובר על כמות גדולה של עכברים, זה כבר דורש הזמנת לוכד עכברים בבאר שבע.

צריכים שירותי לוכד עכברים באר שבע? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי באר שבע  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי באר שבע ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בבאר שבע

מחירון שירותי לוכד עכברים בבאר שבע

אנו מגיעים לאזורים רבים בארץ ובפרט בבאר שבע והשירותים שלנו שונים ורבים מלכידת עכברים ועד הדברת מכרסמים ועוד. השירות שלנו מתומחר בהתאם לבעיה והצוות שלנו יגיע ויראה בדיוק מה ניתן לעשות ובאלו אמצעים יש צורך להשתמש. אנו הוגנים והתמחור מותאם ללקוח.   השירות שלנו הנו 24/7 והצוות מגיע במהרה ובטווח של חצי שעה מזמן הקריאה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בבית בבאר שבע.₪650תיבות האכלה פוזרו ברחבי הבית לשם לכידת העכברים.
לכידת עכברים בחדרי אשפה באזור בית ספר בבאר שבע.₪780ניתן היה לראות עכברים לא מעטים. ביצענו לכידה מסיבית עם ציוד פרוש באזור כולו ווידאנו שהאזור עובר חיטוי וניקוי למניעת הישנות הבעיה.
לכידה של עכברים בבית פרטי בבאר שבע.₪700לאחר זיהוי של עכבר בבית, הלקוח קרא לנו. מיקמנו פתיונות ותיבות האכלה ובמקומות מסויימים מלכודות קפיץ ותפסנו את העכברים.
לכידת עכברים במרפסת בניין בבאר שבע.₪550פיזרנו מלכודות האכלה בפינות המרפסת הגדולה ולאחר מכן פינינו אותן ואפשרנו חזרת הדיירים להנות מהמרפסת. 
לכידת עכברים בבית קפה בבאר שבע.₪1230 בעל המסעדה ביקש מאיתנו למקם מלכודות ותיבות האכלה ברחבי בית הקפה כדי למגר את תופעת העכברים שהייתה בבית הקפה בבאר שבע.

מתי מזמינים לוכד עכברים בבאר שבע 

לשאלה מתי תזמינו שירות של לוכד עכברים בבאר שבע, התשובה היא בהתאם לרמת הנגיעות. אם מדובר בעכבר אחד, הרי ייתכן ותוכלו ללכוד אותו בכוחות עצמכם באמצעות רכישת מלכודת מתאימה כמו למשל מלכודת דבק אשר גורמת לגוף העכבר להישאר דבוק למלכודת ללא יכולת תזוזה.

עם זאת, כאשר מדובר על כמות גדולה של עכברים, הרי זה כבר עניין למקצוענים בלבד. לוכד עכברים מקצועי יגיע עם מלכודת מתאימה ויהיה לו את הידע והניסיון הדרושים להפעלת המלכודת.  ההמלצה שלנו היא לא לנסות לרכוש מלכודת קפיץ מברזל בשל מורכבות ההפעלה אלא להשאיר את העבודה לידי מקצוענים. רק לוכדים מקצועיים אשר להם ידע וניסיון ידעו כיצד להפעיל את המלכודת. 

יש לכם עכבר בבית? הנה מספר טיפים להתנהלות 

יש לכם מכת עכברים בבית? איתור עכברים בבית עשוי לגרום ללחץ רב ופחד מפני המפגש עם העכברים, בייחוד כאשר מדובר על כמות גדולה. אין ספק כי זה לא נעים בכלל לראות עכברים במטבח בשעת לילה מאוחרת ולכן חשוב ביותר לדעת כיצד להתנהל עד להגעה של לוכד עכברים מוסמך אשר יגיע עם המלכודת המתאימה ויבצע את הלכידה. 

כעת נציין את הדברים החשובים שיש לעשות רגע לפני הזמנת לוכד עכברים בבאר שבע:

לא להזיז רהיטים: אם יש לכם עכברים בבית, ההמלצה היא לא להזיז רהיטים. אם תזיזו את הרהיטים, הרי זה ימנע מהעכברים לצאת ממקום המסתור שלהם.

רמת נגיעות: עכברים לרוב פעילים בשעות הלילה ולכן אם זיהיתם כמות גדולה של עכברים בשעות הבוקר, הרי חשוב ביותר לקרוא ללוכד מקצועי כי יש לכם הרבה עכברים בבית והדבר מחייב טיפול מקיף מצד לוכד מוסמך.

מיקום: אחד המקומות הנפוצים לגילוי עכברים הוא הארון מתחת לכיור, שם העכברים נמצאים כי יש להם גישה ישירה מהצנרת. 

בחירת מלכודת מתאימה: שימו לב, רק לוכד עכברים מוסמך ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. כיום ניתן למצוא שפע של מלכודות שונות החל ממלכודות הכוללות רעל ועד מלכודות הומניות יותר ללא רעל. לוכד עכברים מוסמך יבצע את הבחירה בהתאם למיקום ורמת נגיעות על מנת להבטיח שלא תראו יותר עכברים. 

לוכד עכברים מקצועי יבצע את הבחירה של המלכודת תוך הפעלת שיקול דעת ללא גרימת נזק לבני אדם ובעלי חיים המצויים באזור ויהיה מצויד ברישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. 

כמה תעלה לכידת עכברים בבאר שבע

זקוקים לשירות של לוכד עכברים בבאר שבע? חשוב לנו לציין כי אין מדובר על מחיר קבוע אלא על מחיר אשר נקבע בהתאם לפרמטרים שונים:

לכידה בבתים משותפים: לכידת עכברים בבתים משותפים תעלה החל מ 400 שח ועשויה להגיע גם למחיר של 600 שח. 

פינוי פגרים: שירות של פינוי פגרים יכלול תוספת של תשלום. 

לכידה בבית פרטי: עבור לכידה בבית פרטי תשלמו החל מ 600 שח בשל השטח הגדול בהשוואה לבתים משותפים. 

שעת לכידה: יתרה מכך, גם שעת הלכידה מהווה פרמטר לקביעת המחיר. כאשר שעת הלכידה תהיה בשעות הלילה המאוחרות, הרי תשלמו יותר עבור השירות.

 מכאן, רגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים מקצועי בעיר באר שבע יהיה עליכם לבחון את הפרמטרים השונים על מנת להיערך לנושא התשלום ולא להיות מופתעים.

שאלות נפוצות

ניתן להזמין את לוכד העכברים בכל שעות היממה. התקשרו למוקד והזמינו את השירות.

בסיום כל עבודה אנו מעניקים תעודת אחריות על עבודת הלכידה שנעשתה.

התמחור שלנו משתנה בהתאם לבעיה ולמה שנדרש מאיתנו מבחינת העבודה וסוג הציוד בו נשתמש. מוזמנים לקרוא אודות השירותים שלנו ולהתרשם.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום