לוכד עכברים בעפולה

תוכן עניינים

לוכד עכברים בעפולה

אם אתם מחפשים לוכד עכברים בעפולה הגעתם למקום הנכון. לוכד שירחיק את העכברים מהסביבה שלכם ותוכלו להפסיק לראות אותם נעים וזזים במרחב הבית או העסק שלכם. המרכז להדברת עכברים מעניק שירות מקצועי 24 שעות ביממה ויש ברשותנו אמצעים רבים לפתור את בעיית העכברים שלכם. הפריסה שלנו ארצית ובפרט בעפולה.

יש לכם עכברים  בבית ואתם רוצים להיפטר מהמטרד? לכידת חולדות היא עבודה למקצוענים בלבד. לוכד עכברים  בעפולה נכנס לתמונה, מגיע עם ציוד מקצועי על מנת לבצע את הלכידה במהירות ועל הצד הטוב ביותר. 

צריכים שירותי לוכד עכברים בעפולה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי עפולה  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי עפולה ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בעפולה

מחירון שירותי לוכד עכברים בעפולה

המרכז להדברת עכברים מעניק שירות הדברה ולכידה כאחד. השירות מגיע עד לביתכם או לעסק שלכם. אזורי השירות שלנו הם בכל הארץ וכמובן גם בעפולה. כאשר לוכד עכברים מגיע אליכם לזירת הבעיה, הוא יכול להשתמש בסוגי פתרונות שונים כמו תיבות האכלה, פתיונות, מלכודות כלוב ועוד. התקשרו אלינו ונפתור ביחד את הבעיה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בחצר בית בעפולה.₪330נעזרנו בתיבות האכלה בהן היו פתיונות והעכברים לא חזרו יותר.
לכידה של עכברים בחדר אשפה בבניין בעפולה.₪460השתמשנו במקרה זה במלכודות כלוב כשיטה ידידותית.
לכידה של עכברים בדירה בעפולה.₪350השירות שלנו כלל גם תיבות האכלה וגם מלכודות קפיץ.
לכידת עכברים בבניין 3 קומות בעפולה.₪650הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב במקומות שונים באזור הבניין.
לכידת עכברים במסעדה בעפולה.₪440מלכודות קפיץ פוזרו בסביבת המסעדה.

האם על מנת ללכוד עכברים יש צורך לעשות שימוש ברעל?

כאשר אתם מבחינים בעכברים בבית ואתם רוצים להזמין לוכד עכברים  בעפולה, עולה השאלה האם אפשר לעשות שימוש ברעל? כאשר מדובר על לכידת חולדה בבית, הרי לוכד עכברים יעשה שימוש באמצעים אחרים כמו לוכדן או שימוש בפיתיונות על מנת ללכוד את החולדות בבית תוך שימוש במאכלים אהובים על העכברים  ולא ברעל בשל הסכנה לבני הבית ובעלי החיים- מדובר על חומרים רעילים ומסוכנים הגורמים לעכברים למצוא את מותן תוך כמה ימים, החומרים מתפרקים בתוך הגוף של החולדות וכך הן מתים 

לעומת זאת, כאשר עכברים נמצאים  מחוץ לבית, הרי זה כבר עניין אחר וניתן לעשות שימוש ברעל לוכד חולדות מקצועי יעשה שימוש בתיבת האכלה הכוללת רעל במטרה ללכוד את העכברים במהירות. לוכד חולדות מקצועי יבצע את הלכידה במהירות ועל הצד הטוב ביותר.

מה כוללת עבודתו של לוכד עכברים?

כאשר הזמנתם לוכד עכברים  בעפולה, יהיה מדובר על איש מקצוע הבקיא בעכברים ויודע כיצד לאתר מקום המסתור שלהן במהירות רבה. לוכד עכברים מקצועי יהיה מישהו אשר יודע לזהות את המסלול בהתאם לסימנים השונים כמו גללי צואה, גללי שתן או סימני נשיכה. במסגרת עבודתו לוכד חולדות יעשה שימוש בציוד מקצועי לטובת לכידה איכותית. כעת נציין מה כולל הציוד:

ציוד תאורה: לוכד מקצועי יגיע עם ציוד תאורה מקצועי על מנת ללכוד את העכברים במהירות. עכברים פעילים בשעות הלילה ולכן על לוכד חולדות מקצועי להגיע עם ציוד תאורה מתאים על מנת להבחין בחולדות בשעות הלילה וללכוד אותן במהירות האפשרית. 

ציוד לכידה: נוסף על כך, לוכד מקצועי יגיע עם ציוד מתאים כמו כפפות מתאימות לטובת לכידה ידנית של עכברים. 

מוטות לכידה: יתרה מכך, לוכד מקצועי יגיע עם מוטות לכידה על מנת ללכוד את העכברים.  

מיכל אחסון: לוכד יגיע למקום עם מיכל אחסון ללכידת עכברים. כאשר בוחרים באופציה של לכידה באמצעות כלוב, חשוב לדאוג למיכל אחסון מתאים. 

כאשר אתם מחכים ללוכד עכברים הוא ידריך אתכם כיצד לפעול עד להגעתו, כך תדעו מה לעשות בזמן שאתם מחכים לו. באמצעות ההדרכה שלו תהיה לכם האפשרות לנשום לרווחה וכך לדעת כי תדעו מה לעשות לפני שהוא מגיע ולא תמצאו את עצמכם לחוצים. כדאי לצלם לו את העכברים על מנת שהוא ידע לקראת מה הוא עומד וכך הוא יקבל תמונה ברורה.

מה שעות העבודה של לוכד עכברים בעפולה?

עכברים  מעבירים  מחלות שונות הן לבני אדם והן לחיות מחמד ולכן חשוב ביותר לתפוס את העכברים במהירות האפשרית על מנת לא למצוא את עצמכם סובלים ממחלות שונות המועברות על ידי עכברים. הם מגיעים מהביוב ונושאים על הפרווה לכלוכים, דבר המחייב אתכם להזמין לוכד עכברים מקצועי במהירות. 

בשל העובדה כי עכברים  פעילים בעיקר בשעות הלילה, אז ניתן לראותן יוצאות ממקום המסתור שלהן, לוכד חולדות בעפולה יגיע בכל שעה נתונה, בין אם מדובר על שעות הלילה או שעות היום. לוכד עכברים מקצועי יגיע למקום בו נמצאים עכברים, בין אם מדובר על גינה, בית פרטי או עליית גג. לא משנה מתי, לוכד חולדות יגיע לכל מקום ובכל שעה- הוא עובד במשך 24 שעות ביממה. 

שאלות נפוצות

הזמן עכשיו שירות לוכד עכברים בעפולה ואנו נשחרר אתכם מהעכברים.

הזמנת שירותי לוכד עכברים בעפולה אפשרית לאורך 24 שעות ביממה. חשוב לזכור שהזמנה בשעות הלילה תייקר את השירות.

את כל שירותי הדברת עכברים ניתן לקבל החל מחצי שעה מרגע שנפתחת קריאה במוקד.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום