לוכד עכברים בראשון לציון

תוכן עניינים

לוכד עכברים בראשון לציון

מצאתם עכברים בסביבת העסק או הבית ואתם חייבים להפטר מהם עכשיו? השירות של המרכז להדברת עכברים הוא שירות בפריסה ארצית וניתן לכל סוגי הלקוחות גם בראשון לציון. לוכד עכברים בראשון לציון יתפוס לכם את העברים ויחזיר לכם את השלווה למרחב. התקשרו עוד היום והתייעצו לגבי בעיית העכברים שלכם.   

עכברים נחשבים למזיקים אשר מעבירים מחלות רבות ולכן חשוב ביותר לפעול ללכידתם. הזמנת לוכד עכברים בראשון לציון תאפשר לכם לדעת כי הוא יבצע את עבודת הלכידה בצורה הטובה ביותר וכך תוכלו להיות בטוחים כי לא תראו יותר עכברים בבית שלכם.

צריכים שירותי לוכד עכברים בראשון לציון? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי ראשון לציון  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי ראשון לציון ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בראשון לציון

מחירון שירותי לוכד עכברים בראשון לציון

לכידת עכברים זה עסק למקצוענים, אנחנו מגיעים אליכם לבית ולוכדים את העכברים בעזרת פתיונות מתקדמים ומלכודות מתוחכמות. השירות שלנו מוגש בפריסה ארצית וגם בעיר ראשון לציון. התקשרו אלינו ובדקו את אזור השירות הקרוב ביותר לבית  או לעסק שלכם. לוכד עכברים בראשון לציון רק של המרכז להדברת עכברים. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים במחסן עסק בראשון לציון.₪470הצבנו מלכודות בכל רחבי המחסן ולבסוף נתפסו כמה עכברים בעזרת הפתיונות.
לכידה של עכבר במרתף דירה בראשון לציון.₪320לאחר פיזור מלכודות במרתף נתפסו כל העכברים שהסתובבו שם.
לכידה של עכברים בבית ספר בראשון לציון.₪520הצבנו פתיונות ברחבי בית הספר ולאחר שעה קלה נתפסו כל העכברים.
לכידת עכבר בבית פרטי בראשון לציון.₪550בעזרת לוכדן מיוחד וכמה מלכודות תפסנו את כל העכברים שהסתובבו ברחבי הבית.
לכידת עכברים בבית קפה בראשון לציון.₪400מלכודות פוזרו בסביבת בית הקפה והעכברים נלכדו.

מהם שלבי לכידת עכברים?

לוכד עכברים בראשון לציון יתחיל את עבודת הלכידה תוך מחשבה עמוקה ובחינת המסלול של העכברים על מנת לבצע את הלכידה בצורה המקצועית ביותר. ישנם מספר שלבים אשר הוא יבצע על מנת לגרום ללכידה להצליח וכעת נפרט את השלבים השונים:

איתור המסלול של העכברים: לוכד עכברים מוסמך ידע לזהות את מסלול הימצאותם של העכברים באמצעות סימנים שונים כמו למשל גללי צואה, סימני נשיכה וסימני שתן. לוכד עכברים מקצועי יזהה את מסלול ההימצאות של העכברים ולאחר מכן יתחיל בלכידה.

בחירת מלכודת מתאימה: לאחר מכן לוכד מקצועי יחבר את האסטרטגיה המתאימה ביותר ללכידת עכברים- בין אם מדובר על שימוש במלכודת קפיץ או אולי דווקא לעשות שימוש במלכודת כלוב? לוכד עכברים מקצועי ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם למיקום ורמת נגיעות. ככל שרמת הנגיעות תהיה גבוהה יותר, כך הלוכד יצטרך לבחור במלכודת המתאימה למספר רב של עכברים וייתכן כי יבחר לעשות שימוש במלכודות הכוללות רעל על מנת להשמיד את העכברים. 

הצבת המלכודות במקום מתאים: על מנת ללכוד את העכברים בצורה טובה, מהירה ומקצועית, לוכד עכברים מקצועי יציב את המלכודות במקום מתאים ביותר. לעיתים עכברים יוצאים בשעת לילה מאוחרת ואז ניתן לראותם חוזרים למחילה שלהם. באמצעות מלכודת מתאימה ניתן להציב פיתיון בתוכה ואז ללכוד את העכברים. לוכד עכברים מקצועי ידע בדיוק מה עכברים אוהבים לאכול וכך יציב את הפיתיון המתאים ביותר ללכידת עכברים. 

האם אפשר למנוע מעכברים להיכנס לבית?

על מנת למנוע מעכברים להיכנס לבית, חשוב ביותר להקפיד על איטום הבית באמצעות איטום מקצועי. רק איטום מקצועי יסייע לכם להיפטר מעכברים וכך לא תראו אותם יותר. נוסף על כך, ניתן להקפיד על ניקיון מקיף בכל הבית על מנת לא לאפשר לעכברים להיכנס לבית. באמצעות דרכי המניעה השונות תוכלו למנוע מעכברים להפוך לאורחים בבית שלכם. אם זה לא עובד, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירותיו של לוכד עכברים בראשון לציון.

איך אפשר להיפטר מעכברים במטבח?

עכברים פעילים בעיקר בשעות הלילה. קמתם מהמיטה והלכתם לשתות מים במטבח בשעה מאוחרת וראיתם עכברים בבית? חשוב ביותר לקרוא ללוכד עכברים מקצועי ולא לנסות ללכוד את העכברים בכוחות עצמכם. נכון, בשנים האחרונות תמצאו שפע של דרכי לכידה, אבל אין כמו ניסיון וידע של לוכד עכברים מוסמך ומקצועי אשר יגיע במהירות.

יש לכם עכברים במטבח? חשוב ביותר לזהות כי אכן מדובר על עכברים ולאחר מכן להזמין לוכד עכברים בראשון לציון על מנת שיניח את המלכודת המתאימה ביותר.

כיצד תזהו שיש לכם עכברים בבית?

צואה של עכברים: אם אתם מבחינים בגללי צואה במטבח הדומים במראה שלהם לגרגירי אורז קטנים, הרי זה סימן שיש לכם עכברים במטבח.

סימני נשיכות: אם יש לכם סימני נשיכות על פירות בקערה, זה סימן שיש לכם עכברים במטבח.

סימני שתן: אם הבחנתם בסימני שתן שהשאירו עכברים היוצאים ממקום המסתור של העכברים, הרי זה סימן שיש צורך לבצע לכידה. 

אמנם אתם יכולים להזיז חפצים שונים, אבל כדאי לקרוא לשירות של לוכד עכברים מקצועי ומוסמך על מנת לבצע את הלכידה במהירות רבה. לוכד עכברים מקצועי ידע בדיוק כיצד לאתר את העכברים ולבחור את אמצעי הלכידה הטוב ביותר.

שאלות נפוצות

מזמינים לוכד עכברים מקצועי מטעמנו ושמים סוף לעכברים.

בוודאי, השירות שלנו בעיר ראשון לציון הוא שירות ותיק, התקשרו והזמינו.

מחיר לכידת עכברים תלוי בשעת הקריאה, בכמות העכברים ובהערכת המצב של הלוכד לגבי מורכבות הלכידה. 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום