לוכד חולדות בבת ים

תוכן עניינים

לוכד חולדות בבת ים

מצאתם חולדה במחסן העסק ואתם מפחדים ללכת להוציא סחורה? יש לכם סימנים של נשיכות בריהוט או במטבח ואתם חוששים שמדובר בחולדות? תושבי בת ים שימו לב, המרכז להדברת עכברים מעניק שירות לוכד חולדות בעיר בת ים. אנו פועלים בעיר מעל עשור ומכירים היטב את התנהלות החולדות בבת ים במהלך העונות. 

יש לכם חולדות בבית ואתם חוששים? בהשוואה לעכברים, חולדות נחשבות מתוחכמות יותר, חכמות יותר ובעלות כושר הישרדות. מכאן, חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות בבת ים. לוכד חולדות מקצועי יגיע אליכם ויבצע את הלכידה במהירות. 

צריכים שירותי לוכד חולדות בבת ים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי בת ים  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי בת ים ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד חולדות בבת ים

מחירון שירותי לוכד חולדות בבת ים

אנו מגיעים לאזורים רבים בארץ ובפרט לבת ים עם שירות הדברת מכרסמים מידי מקצוענים. אנו נגיע לאן שתצטרכו ונלכוד את החולדה. השירות שלנו מתומחר בהתאם לבעיה והצוות שלנו יגיע ויראה בדיוק מה ניתן לעשות ובאלו אמצעים יש צורך להשתמש. אנו הוגנים והתמחור מותאם ללקוח. השירות שלנו הנו 24/7 והצוות מגיע במהרה ובטווח של חצי שעה מזמן הקריאה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת חולדה בבית בבת ים.₪650תיבות האכלה ומלכודות פוזרו ברחבי הבית לשם לכידת החולדה.
לכידת חולדות בבית ספר בבת ים.₪780ביצענו לכידה מסיבית עם ציוד פרוש באזור כולו, נתפסו כמה חולדות גדולות.
לכידה של חולדות בבית פרטי בבת ים.₪700לאחר זיהוי של החולדות בבית, הלקוח קרא לנו. מיקמנו פתיונות במקומות מסויימים והחולדות נתפסו.
לכידת חולדות בבניין בבת ים.₪550פיזרנו מלכודות בכל קומת הקרקע והמרתף של הבניין והחולדות בסופו של דבר נתפסו במלכודת.
לכידת חולדה בבית קפה בבת ים.₪1230 בעל בית הקפה ביקש מאיתנו ללכוד את החולדה שמסתובבת בעסק, ראינו במצלמה חולדה גדולה ותפסנו אותה בעזרת לוכדן.

אילו 3 שיטות ללכידת חולדות קיימות?

אם ראיתם חולדות בבית או בחצר, חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות בבת ים. מדובר על עבודה אשר צריכה לעשות על ידי לוכד חולדות מוסמך אשר לו ידע וניסיון רב בתחום. 

ישנן 3 שיטות ללכידה של חולדות וכעת נפרט את השיטות השונות:

הדברה אלקטרונית: מדובר על שיטה במסגרתה ניתן לבצע לכידה הומנית של חולדות ללא הרג. במסגרת השיטה נשמעים גלי קול מפריעים לחולדות וכך הן בוחרות להסתלק מהמקום. מדובר על שיטת הדברה מתקדמת ביותר אשר ניתן להשמיע הן בבית והן בחוץ וכך ניתן לסלק את החולדות. 

שימוש במלכודות: נוסף על על כך, ניתן לעשות שימוש במלכודות שונות על מנת להרחיק את החולדות. כיום ניתן למצוא מלכודות כלוב אשר אינן גורמות להרג חולדות אלא רק כולאות את החולדות במלכודות ולאחר מכן ניתן לשחרר את החולדות בשטח פתוח. מאידך, ניתן למצוא גם מלכודות מורכבות יותר כמו מלכודות קפיץ המחייבות מהלוכד להפגין ידע רב על מנת לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר.

כיצד לוכד חולדות יאתר את המחילות?

לוכד חולדות בבת ים יאתר את מחילות של חולדות וכך תהיה לכם האפשרות להיפטר מחולדות בבית או בחצר. לוכד חולדות מקצועי יקפיד על מספר שלבים על מנת לבצע את הלכידה בצורה איכותית:

סימנים: לוכד חולדות מקצועי יאתר את הסימנים של החולדות בהתאם לגללי צואה, סימני שתן וגם סימני נשיכה. לוכד חולדות מקצועי ידע לזהות את הסימנים השונים וכך לבחור את המלכודת המתאימה ביותר.

בחירת מלכודת: לאחר מכן, לוכד חולדות יבחר את המלכודת המתאימה ביותר, בין אם מדובר על מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב. 

תכנון לכידה: לוכד חולדות מקצועי יבצע את הלכידה תוך הכנת תוכנית לכידה מקיפה אשר תוביל ללכידת החולדות במהירות האפשרית. תכנון לכידה של חולדות יתבצע תוך הכרת אורח החיים של החולדות והכרה של פיתיונות אשר ניתן להניח במלכודות השונות כמו מאכלים אהובים על חולדות.

מה חשוב להביא בחשבון בעת בחירת לוכד חולדות מקצועי?

בבואכם לבחור לוכד חולדות בבת ים חשוב ביותר לתת את הדגש על מקצועיות. אם ראיתם חולדות בבית או בחצר, הרי חשוב ביותר לא לנסות ללכוד את החולדת לבד, בשל חשש מפני נשיכה אשר תוביל לקבלת טיפול רפואי. עם זאת, כדאי להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות מקצועי. 

מה כדאי לקחת בחשבון בעת בחירת לוכד מקצועי?

בחירת מלכודת מתאימה: לוכד חולדות מקצועי ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לרמת הנגיעות. 

פינוי פגרים: נוסף על כך, לוכד חולדות מקצועי יבצע גם שירות של פינוי פגרים. הוא יגיע למקום ויבצע את השירות על מנת למנוע מצב בו תמצאו פגרים מתים.

אחריות: נוסף על זאת, לוכד חולדות מקצועי יעניק לכם אחריות על הלכידה וכך תוכלו לפנות אליו במקרה בו יש צורך לבצע לכידה נוספת.

יומן הדברה: במסגרת עבודתו לוכד חולדות יעניק לכם יומן הדברה ובו פירוט לגבי כל החומרים בהם הוא עשה שימוש, לרבות סוג רעל במסגרת הנחת מלכודות בחצר. במידה והחולדות מצויות בחצר, הרי ניתן להניח מלכודות בחצר הכוללות רעל על מנת לגרום למות החולדות במהירות האפשרית.

שאלות נפוצות

ניתן להזמין את לוכד חולדות בכל שעות היממה, התקשרו למוקד והזמינו את השירות.

בסיום כל עבודה אנו מעניקים תעודת אחריות על עבודת הלכידה שנעשתה.

התמחור שלנו משתנה בהתאם לבעיה ולמה שנדרש מאיתנו מבחינת העבודה וסוג הציוד בו נשתמש. מוזמנים לקרוא אודות השירותים שלנו ולהתרשם.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום