לוכד חולדות בתל אביב

תוכן עניינים

לוכד חולדות בתל אביב

אם אתם גרים בתל אביב ויש לכם בעיה של חולדות בבית, בחצר או בבית העסק ואתם מעוניינים להפטר מהן עוד היום, אתם במקום הנכון. המרכז להדברת עכברים מעניק שירות לוכד חולדות בתל אביב מידי מקצוענים. אנחנו מבינים בחולדות ובמקומות המסתור שלהן ונלכוד את החולדות שמטרידות אתכם בקלות, התקשרו והזמינו.

בשל חפירות הרכבת הקלה, תושבים רבים בתל אביב מוצאים את עצמם מתמודדים עם מכת חולדות. החולדות יוצאות מהמחילות שלהן ומגיעות לבתים וגורמות שורה ארוכה של נזקים. לוכד חולדות בתל אביב  יכול להגיע למקום ולפתור את בעיית החולדות באמצעות לכידה.

צריכים שירותי לוכד חולדות בתל אביב? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי תל אביב  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד חולדות בתל אביב

מחירון שירותי לוכד חולדות בתל אביב

חולדות הן בעיה שכדאי לטפל בה במהירות, הם נוטות להתרבות ועושות נזק רב לרכוש. התקשרו אלינו ואנו נשלח צוות מקצועי שמבין בבעיות מכרסמים. הצוות שלנו צבר נסיון רב בטיפול בבעיות מכרסמים בתל אביב לאורך מעל עשור של שנות פעילות בעיר. המרכז להדברת עכברים מעניק שרות בכל חלקי הארץ, בדקו את אזורי השירות שלנו ומצאו את השירות הקרוב לביתכם.

 מחירמידע נוסף
לכידת חולדות בבית בתל אביב.₪720נעזרנו בתיבות האכלה בהן היו פתיונות לשם לכידת המכרסם.
לכידה של חולדות בבניין בתל אביב.₪460השתמשנו במקרה זה במלכודות כלוב כשיטה ירוקה.
לכידה של חולדה בדירה בתל אביב.₪560השירות שלנו כלל מלכודות קפיץ, החולדות נתפסו מהר.
לכידת חולדות בעסק בתל אביב.₪420הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב ולכד כמה חולדות.
לכידת חולדות במסעדה בתל אביב.₪440מלכודות קפיץ פוזרו בסביבת המסעדה והחולדה נתפסה.

למה חולדות מהוות סכנה?

חולדות מהוות סכנה בשל היכולת שלהן לכרסם מספר רב של חפצים ובשל העובדה כי הן מגיעות מהביוב נושאות עימן שורה ארוכה של מחלות. אם הבחנתם בחולדות, ראוי לקרוא לשירות של לוכד חולדות בתל אביב ולא לנסות ללכוד את החולדות בכוחות עצמכם.  

אם הבחנתם ברמת נגיעות גבוהה של חולדות, הרי חשוב ביותר לטפל בבעיה בהקדם האפשרי על מנת לא למצוא את עצמכם במצב בו החולדות הופכות לאורחות קבועות בבית. בו ברגע שיש רמת נגיעות גבוהה, ההמלצה היא לקרוא ללוכד מקצועי שיבחר את דרך הלכידה הטובה ביותר. במידה ומדובר ברמת נגיעות גבוהה, יתכן והוא יחליט על פיזור רעל במקומות שונים.  

האם אפשר למנוע מחולדות להיכנס לבית?

רבים מתושבי תל אביב מוצאים את עצמם מתמודדים עם בעיית חולדות מקיפה ביותר בשל בניית הרכבת הקלה. הימצאות חולדות בבית משפיעה על איכות החיים וגורמת ללחצים רבים וגם חשש מפני העברת מחלות. לשאלה האם ניתן למנוע את הופעת החולדות בבית, התשובה היא כן. 

כעת נביא בפניכם מספר דברים שניתן לעשות על מנת למנוע את הופעת החולדות: 

הקפידו לסגור את הביוב: חשוב ביותר להקפיד לסגור את הביוב על מנת לא לאפשר לחולדות להיכנס לבית. החולדות מגיעות מהביוב ולכן חשוב ביותר לא לתת להן פתח להיכנס לבית. סגירה של ביוב תמנע את הגעת החולדות.

ניקיון: יתרה מכך, חשוב ביותר להקפיד על ניקיון משמעותי בבית על מנת למנוע הופעה של חולדות בבית. אם תקפידו על ניקיון, הרי קיים סיכוי קטן כי תבחינו בחולדות.

אחסון מזונות: נוסף על זאת, ישנם אזורים בהם המזונות חשופים והדבר עשוי להוביל להימצאות של חולדות בבית. מכאן, חשוב ביותר לדאוג לאחסון איכותי של המזונות על מנת לא להגיע למצב ובו חולדות מכרסמות את המזון. 

פיזור תיבות האכלה: פיזור תיבות האכלה זה עסק למקצוענים בלבד ולכן יש להשאיר את העבודה לידי לוכד חולדות בתל אביב אשר יגיע וידאג להניח את המלכודת במקום רחוק מהישג ידם של ילדים ובעלי חיים.

למה חשוב להזמין לוכד חולדות מוסמך בתל אביב?

גיליתם חולדות בבית? חשוב ביותר לא לנסות ללכוד את החולדות לבד בשל חוסר הניסיון שלכם אלא לדאוג להזמנת לוכד חולדות בתל אביב בעל ניסיון רב בתחום. רק לוכד חולדות מקצועי ובעל ניסיון יבצע את עבודת הלכידה בצורה מקצועית. 

הנה מספר סיבות למה כדאי לכם להזמין לוכד חולדות מקצועי:

מיקום תיבות האכלה במקומות אסטרטגיים: לוכד חולדות מקצועי יבחר למקם את תיבות האכלה במקומות אסטרטגיים כמו למשל  לחות חשמל או ארונות כיבוי אש. מכרסמים כמו חולדות יכולים לגרום נזק משמעותי לחוטי חשמל ולכן חשוב ביותר להזעיק לוכד חולדות מקצועי שידע כיצד להתמודד עם החולדות.

לוכד חולדות מורשה: חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות מורשה מטעם המשרד להגנת הסביבה אשר ברשותו רישיון מתאים לביצוע לכידה. לוכד מוסמך יבצע את מלאכת הלכידה תוך הפגנת ידע רב וניסיון.

פינוי פגרים: זאת ועוד, לוכד חולדות מוסמך יבצע שירות של פינוי פגרים במידת הצורך. ישנם מקרים בהם ישנם פגרים במקומות שונים בבית והם עשויים לגרום למחלות רבות ולכן חשוב ביותר להזמין איש מקצוע לצורך פינוי פגרים.

שאלות נפוצות

את כל שירותי הלכידה שלנו ניתן לקבל החל מחצי שעה מרגע שנפתחת קריאה במוקד.

הזמן עכשיו שירות לוכד חולדות מקצועי בתל אביב ואנו נשחרר אותך מהמזיקים.

הזמנת שירותי לוכד חולדות אפשרית לאורך 24 שעות ביממה. חשוב לזכור שהזמנה בשעות הלילה תייקר את השירות.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום