לוכד חולדות בירושלים

תוכן עניינים

לוכד חולדות בירושלים

אם אתם גרים בירושלים ויש לכם בעיה של חולדות בבית, בחצר או בבית העסק ואתם מעוניינים להפטר מהן עוד היום, אתם במקום הנכון. המרכז להדברת עכברים מעניק שירות לוכד חולדות בירושלים מידי מקצוענים. אנחנו מבינים בחולדות ובמקומות המסתור שלהן ונלכוד את החולדות שמטרידות אתכם בקלות, התקשרו והזמינו.

חולדות גורמות נזקים רבים הן לריהוט בבית והן לאנשים כתוצאה מנשיכה ולכן חשוב ביותר להיות מודעים לנזקים השונים להזמין לוכד חולדות בירושלים. לוכד מקצועי יבחר את שיטת הלכידה הטובה והמקצועית ביותר ויגיע עם הציוד המתאים. ההמלצה היא לא לנסות וללכוד את החולדות לבד, אלא להסתייע בשירותיו של מומחה בתחום.

צריכים שירותי לוכד חולדות בירושלים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי ירושלים  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד חולדות בירושלים

מחירון שירותי לוכד חולדות בירושלים

חולדות הן בעיה שכדאי לטפל בה במהירות, הם נוטות להתרבות ועושות נזק רב לרכוש. התקשרו אלינו ואנו נשלח צוות מקצועי שמבין בבעיות מכרסמים. הצוות שלנו צבר נסיון רב בטיפול בבעיות מכרסמים בירושלים לאורך מעל עשור של שנות פעילות בעיר. המרכז להדברת עכברים מעניק שרות בכל חלקי הארץ, בדקו את אזורי השירות שלנו ומצאו את השירות הקרוב לביתכם.

 מחירמידע נוסף
לכידת חולדות בבית בירושלים.₪550נעזרנו בתיבות האכלה בהן היו פתיונות לשם לכידת המכרסם.
לכידה של חולדות בבניין בירושלים.₪460השתמשנו במקרה זה במלכודות כלוב כשיטה ירוקה.
לכידה של חולדה בדירה בירושלים.₪510השירות שלנו כלל מלכודות קפיץ, החולדות נתפסו מהר.
לכידת חולדות בעסק בירושלים.₪320הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב ולכד כמה חולדות.
לכידת חולדות במסעדה בירושלים.₪340מלכודות קפיץ פוזרו בסביבת המסעדה והחולדה נתפסה.

מהם הנזקים של החולדות?

חולדות גורמות נזקים רבים הן לבני אדם והן לסביבה וכעת נפרט אודות הנזקים השונים:

כרסום של פריטים שונים בבית: חולדות ידועות ביכולת הכרסום שלהן ולכן אם הבחנתם בסימני כרסום, הרי חשוב ביותר להיות עם היד על הדופק להזמין לוכד חולדות בירושלים אשר יגיע למקום במהירות.

חדירה לבית: נוסף על כך, החולדות יכולות לחדור לבית באמצעות חפירה בקירות ולכן ההמלצה היא לבצע איטום יסודי על מנת למנוע מצב בו החולדות לא יחדרו לבית שלכם.

העברה של מחלות: נוסף על כך, החולדות ידועות ביכולת שלהן להעביר מחלות שונות ולכן אם החולדות משאירות גללים, הרי חשוב ביותר להזעיק לוכד חולדות מוסמך. 

איזה מזון אוכלות חולדות?

חולדות אינן בוחלות במזונות שונים והן יאכלו כל פריט מזון שאינו מאוחסן בצורה טובה. אם מצאתם חולדות בבית, הרי חשוב ביותר להביא בחשבון כי לא כדאי לנסות וללכוד את החולדות לבד אלא להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות בירושלים אשר לו יש ניסיון רב. לוכד מקצועי יכול להגיד לכם בדיוק כיצד לאחסן את המזון שלכם על מנת להימנע מהגעה של חולדות לבית שלכם.

אריזה של קרטון: כך לדוגמא חולדות אינן בוחלות בכרסום של אריזות קרטון המשמשות את החולדות לריפוד הקן.

הקפדה על ניקיון: שימו לב, על מנת להימנע ממצב של חולדות בבית בשל שאריות מזון, חשוב ביותר לוודא כי המזון שלכם מאוחסן היטב במקומות קרירים ואינו פתוח.  

איזה שיטות לכידה קיימות?

לוכד חולדות בירושלים יהיה איש מקצוע מנוסה ובקיא במגוון רחב של שיטות לכידה מתקדמות. כעת נפרט את  סוגי המלכודות:

תיבת האכלה הכוללת רעל: במקרים בהם החולדות נמצאות בחוץ, ההמלצה היא לעשות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל. החולדות יאכלו מהפתיון הכולל רעל וימצאו את מותן תוך זמן קתר. לוכד חולדות מנוסה יוכל לפנות את הפגרים השונים תוך שימוש בציוד מתאים. 

שימוש במלכודת כלוב: מדובר בשיטה הומנית במיוחד אשר אינה גורמת נזק לחולדה אלא ניתן ללכוד אותה ולשחרר בטבע. לוכד מקצועי יבחר להציב פיתיון על גבי קרס ובו ברגע שהחולדה תמשוך את הקרס במטרה לאכול מהפיתיון אז החולדה נלכדת בכלוב.

שימוש במלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ נחשבת לשיטה הגורמת למות החולדות במהירות רבה. לוכד חולדות מקצועי יניח פיתיון על הלשונית של המלכודת והמלכודת תיסגר על ראש החולדות בבואן לנגוס מהפיתיון.

שימוש במלכודת חשמלית: נוסף על כך, ניתן למצוא מלכודת חשמלית הנחשבת למתקדמת במיוחד ובטוחה לשימוש במידה ויש חיות אחרות בבית. מדובר בתיבה הכוללת חור כניסה קטן המיועד עבור החולדות. בו ברגע שהחולדות נכנסות למלכודת במטרה לאכול מהפיתיון הן סוגרות מעגל חשמלי ומתות במקום. היתרון המרכזי של המלכודת בא לידי ביטוי ביכולת לעשות בה שימוש פעמים רבות.

מלכודת דבק: מבין המלכודות השונות, אין ספק כי מדובר במלכודת שאינה מומלצת ויש להמתין לבואו של לוכד חולדות מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום אשר יגיע עם מלכודות מתקדמות יותר.

על מנת לוודא כי הלכידה מתקיימת בצורה הטובה ביותר, הרי יש להזמין לוכד חולדות מוסמך אשר יהיה ביכולתו לבחור את שיטת הלכידה הטובה ביותר.

שאלות נפוצות

הזמן עכשיו שירות לוכד חולדות מקצועי בירושלים ואנו נשחרר אותך מהמזיקים.

את כל שירותי הלכידה שלנו ניתן לקבל החל מחצי שעה מרגע שנפתחת קריאה במוקד.

הזמנת שירותי לוכד חולדות אפשרית לאורך 24 שעות ביממה. חשוב לזכור שהזמנה בשעות הלילה תייקר את השירות.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום