לוכד עכברים ברחובות

תוכן עניינים

לוכד עכברים ברחובות

אם אתם מחפשים לוכד עכברים ברחובות הגעתם למקום הנכון. לוכד שירחיק את העכברים מהסביבה שלכם ותוכלו להפסיק לראות אותם נעים וזזים במרחב הבית או העסק שלכם. המרכז להדברת עכברים מעניק שירות מקצועי 24 שעות ביממה ויש ברשותנו אמצעים רבים לפתור את בעיית העכברים שלכם. הפריסה שלנו ארצית ובפרט ברחובות.

אמנם בסרטים עכבר נתפס כחיה ידידותית למדי, אבל במציאות זה ממש לא האמת. עכברים יכולים להעביר מחלות ודלקות לבעלי חיים ובני אדם ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים ברחובות. לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה במהירות רבה.

צריכים שירותי לוכד עכברים ברחובות? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי רחובות  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי רחובות ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים ברחובות

מחירון שירותי לוכד עכברים ברחובות

המרכז להדברת עכברים מעניק שירות הדברה ולכידה כאחד. השירות מגיע עד לביתכם או לעסק שלכם. אזורי השירות שלנו הם בכל הארץ וכמובן גם ברחובות. כאשר לוכד עכברים מגיע אליכם לזירת הבעיה, הוא יכול להשתמש בסוגי פתרונות שונים כמו תיבות האכלה, פתיונות, מלכודות כלוב ועוד. התקשרו אלינו ונפתור ביחד את הבעיה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בחצר בית ברחובות.₪330נעזרנו בתיבות האכלה בהן היו פתיונות והעכברים לא חזרו יותר.
לכידה של עכברים בחדר אשפה בבניין ברחובות.₪460השתמשנו במקרה זה במלכודות כלוב כשיטה ידידותית.
לכידה של עכברים בדירה ברחובות.₪350השירות שלנו כלל גם תיבות האכלה וגם מלכודות קפיץ.
לכידת עכברים בבניין 3 קומות ברחובות.₪650הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב במקומות שונים באזור הבניין.
לכידת עכברים במסעדה ברחובות.₪440מלכודות קפיץ פוזרו בסביבת המסעדה.

מה המאפיינים של העכברים?

עכברים הם יונקים ניתן למנות בישראל מספר עכברים החיים בישראל.

עכבר מצוי: עכבר מסוג זה ניתן לראות בבתים במקומות בהם יש בנייה חדשה.

עכבר השדה: ניתן לראות את עכבר השדה במקומות חקלאיים. עכבר השדה גורם נזק משמעותי לחקלאות ולכן חשוב ביותר לבצע לכידה מקצועית. 

חוש ריח חזק: רבים אינם יודעים אבל לעכברים יש חוש ריח חזק ממש ויש להם יכולת לאתר את המזון ממרחקים רבים.

כושר ריצה: נוסף על כך, עכברים הם בעלי כושר ריצה מהיר.

נמצאים במקומות מסתור חשוכים: עכברים פעילים בעיקר במקומות מסתור חשוכים, אבל הם עשויים לחפש אוכל גם בשעות היום. 

אם יש לכם כמות גדולה של עכברים בבית, הרי חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים ברחובות. רק לוכד עכברים מקצועי יזהה את מסלול ההימצאות של העכברים ויבצע לכידה איכותית. 

יש לכם עכברים בבית? מה אפשר לעשות?

יש לכם עכברים בבית? אם התשובה חיובית ואתם לא יודעים מה לעשות, הרי ההמלצה היא להסתייע בשירותיו של לוכד עכברים ברחובות. ישנם מספר שלבים אשר חשוב לבצע על מנת ללכוד את העכברים בצורה הטובה ביותר.

זיהוי מקום מסתור: חשוב ביותר לזהות את מקום המסתור של העכברים. ניתן לעשות זאת באמצעות איתור גללי צואה, איתור שתן או סימני נשיכה. בהתאם לסימנים השונים ניתן לזהות את מקום הימצאם של העכברים ולהיערך לשלב הבא- בחירה של המלכודת. 

בחירה של מלכודת: ניתן לבחור מבין מלכודות שונות כמו למשל מלכודת קפיץ או מלכודת חשמלית או מלכודת כלוב. לכל אחת מהמלכודות יתרונות שונים וחשוב לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. היום ישנם מספר מלכודות ולכל מלכודת יש את היתרונות שלה. כך לדוגמא, מלכודת קפיץ  גורמת למוות מיידי של העכברים- הם נכנסים למלכודת והקפיץ נסגר על הראש שלהם, כך גם לגבי מלכודת חשמלית אשר משלימה מעגל חשמלי הגורם למותם של עכברים. לעומת זאת, ניתן לבחור גם תיבות האכלה אשר כוללות רעל במידה והעכברים נמצאים בחצר ויש צורך ללכוד אותם.

שימוש בפיתיון: נוסף על כך, חשוב ביותר לעשות שימוש בפיתיונות על מנת ללכוד את העכברים. שימוש בפיתיונות נכונים בהתאם לעונת השנה יסייעו בלכידת עכברים. לוכד עכברים מוסמך יבחר את הפיתיונות המתאימים ביותר. כך למשל, עכבר מצוי אוהב לאכול מאכלים צמחוניים ואינו חובב בשר ולכן אפשר להניח במלכודת במבה או שוקולד על מנת ללכוד את העכבר. שימו לב, שימוש בפיתיונות לא מתאימים עשוי להכשיל את הלכידה ולכן חשוב ביותר לבחור לוכד עכברים מנוסה אשר ידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. 

האם אפשר לשחרר את העכברים לטבע לאחר הלכידה?

יש לכם עכברים בבית ואתם מעוניינים לבצע לכידה ולשחרר אותם לטבע? אם התשובה היא כן, הרי לוכד עכברים ברחובות יבחר לעשות שימוש במלכודת  כלוב הנחשבת מלכודת הומנית ומאפשרת לכידה של עכברים ושחרור שלהם בטבע. באמצעות לכידה הומנית שאינה כוללת פיתיונות מורעלים ניתן לשחרר את העכברים לטבע. 

בהשוואה לשיטות לכידה אחרות, מדובר על שיטה במסגרתה העכברים לא מתים אלא נתפסים בחיים ומשוחררים לטבע. לוכד עכברים מקצועי יגיע עם כלוב מתאים בהתאם לגודל של העכברים על מנת לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר.

שאלות נפוצות

הזמנת שירותי לוכד עכברים ברחובות אפשרית לאורך 24 שעות ביממה. חשוב לזכור שהזמנה בשעות הלילה תייקר את השירות.

את כל שירותי הדברת עכברים ניתן לקבל החל מחצי שעה מרגע שנפתחת קריאה במוקד.

הזמן עכשיו שירות לוכד עכברים ברחובות ואנו נשחרר אתכם מהעכברים.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום