לוכד עכברים ברמת גן

תוכן עניינים

לוכד עכברים ברמת גן

מתעוררים בלילה למשמע רעשים של כרסום בקירות או ברצפה? חוששים שיש לכם עכברים בבית או בעסק ואתם רוצים להפטר מהם? המרכז להדברת עכברים מלווה אתכם עד שהבעיה תפטר לחלוטין. הלוכדים שלנו מתמחים בלכידת עכברים ברמת גן לאחר שנים של נסיון לכידה בעיר. אתם בטוחים איתנו, הזמינו עוד היום. 

אם יש לכם כמות גדולה של עכברים, הרי מלכודת אחת לא תסייע לכם להיפטר מעכברים. במקרה הזה, חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד עכברים ברמת גן. לוכד עכברים מקצועי ובעל ניסיון רב יבצע את הלכידה תוך בחירה במלכודת המתאימה ביותר.

צריכים שירותי לוכד עכברים ברמת גן? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי רמת גן  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי רמת גן ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים ברמת גן

מחירון שירותי לוכד עכברים ברמת גן

השירות של המרכז להדברת עכברים מגיע עד הבית או עד בית העסק שלכם, אנחנו מעניק שירות הדברה ולכידה כאחד. אזורי השירות שלנו מוצעים בפריסה ארצית וגם בעיר רמת גן בה אנו פועלים שנים רבות. כאשר לוכד עכברים מגיע אליכם, הוא יכול להשתמש בסוגי פתרונות שונים כמו תיבות האכלה, פתיונות, מלכודות כלובים ועוד. התקשרו אלינו ונפתור ביחד את הבעיה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בבית ברמת גן.₪610ביצענו לכידת עכברים בבית פרטי, העכברים נכנסו דרך חור בארון המטבח.
לכידה של עכבר בחדר בבית ברמת גן.₪480הלוכד תפס את העכבר בקלות לאחר שפיזר מלכודת בחדר.
לכידה של עכברים בדירה ברמת גן₪620היינו צריכים להציב מלכודות ולהמתין עד שייפסו העכברים.
לכידת עכבר במשרד ברמת גן.₪520הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב במקומות שונים באזור הבניין.
לכידת עכברים בבית קפה ברמת גן.₪440מלכודות פוזרו בסביבת בית הקפה והעכברים נלכדו.

יש לכם כמות גדולה של עכברים? זה הזמן להזמין לוכד עכברים 

אם יש לכם עכבר בודד בבית, הרי תהיה לכם האפשרות לקנות מלכודת דבק או לנסות ליצור מלכודת ביתית על מנת ללכוד את העכבר. לעומת זאת, כאשר אתם רואים כמות גדולה של עכברים, הרי זה כבר סיפור אחר ויש לקרוא לשירות של לוכד עכברים ברמת גן. 

איתור עכברים: לוכד עכברים מקצועי ידע כיצד לאתר את העכברים במהירות באמצעות סימנים שונים כמו סימני שתן, גללי צואה וסימני כרסום. מדובר בסימנים המעידים על הימצאות עכברים בבית ולוכד מקצועי יוכל לעקוב אחר הסימנים וכך לאתר את מקום הימצאם את העכברים. 

שימוש במלכודת מתאימה: אם יש לכם כמות גדולה של עכברים, הרי כדאי להזמין לוכד מקצועי אשר ידע לעשות שימוש במלכודות שונות ללא גרימת נזק. לוכד עכברים מקצועי ידע לעשות שימוש במלכודת קפיץ בלי לגרום נזק בריאותי. 

בדקו האם אתם רואים עכברים בשעות הבוקר: שימו לב, אם אתם רואים עכברים בשעות הבוקר, הרי מדובר ברמת נגיעות גבוהה ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי. עכברים יכולים להסתתר במקומות שונים כמו ארונות מתחת לכיור ולכן חשוב ביותר לקרוא ללוכד מקצועי. 

האם רעל גורם למוות מידיי של עכברים? 

אחת הדרכים ללכוד עכברים היא באמצעות מלכודות שונות כמו מלכודת קפיץ או מלכודת חשמלית. עם זאת, כאשר עכברים נמצאים בחצר, הרי ניתן לעשות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל. במידה ועכברים נמצאים בחצר ואתם מעוניינים להיפטר מהם, הרי לוכד עכברים ברמת גן יבחר להניח מלכודות הכוללות פיתיון מורעל. 

מדובר בתיבות האכלה בהן רעל ופיתיון. עכברים נמשכים לפיתיון, אוכלים את הרעל תוך מספר ימים מתים. אין מדובר על מוות מיידי הרי מוות לאחר מספר ימים. מה לגבי בעלי החיים מסתובבים באזור?  לוכד עכברים מקצועי יקפיד להציב את המלכודות הרחק מבעלי חיים וילדים על מנת לא לפגוע בהם.

כמה יעלה לכם להזמין לוכד עכברים?

יש לכם עכברים בבית ואתם מעוניינים להזמין לוכד עכברים ברמת גן? חשוב ביותר לדעת כי המחיר נקבע בהתאם למספר פרמטרים. רגע לפני שאתם מזמינים לוכד עכברים, הרי נציין בפניכם את הפרמטרים הקובעים את המחיר:

פינוי פגרים: במידה ויש צורך בשירות הכולל פינוי פגרים, הרי תשלמו על כך יותר.

שיטת לכידה: בין אם מדובר על לכידת עכברים באמצעות לוכדן או לכידה באמצעות תיבת האכלה- מדובר על שיטות שונות ומחירים שונים ולכן יש לברר מהי שיטת הלכידה ומה העלות. 

מרחק: שימו לב, ככל שלוכד עכברים יצטרך לנסוע זמן רב יותר, כך תשלמו יותר.  

שעת הלכידה: נוסף על זאת, אם הזמנתם לוכד עכברים בשעת לילה מאוחרת, הרי עליכם לדעת כי תשלמו על כך יותר.

רמת נגיעות: יתרה מכך, אם יש לכם רמת נגיעות גבוהה ומדובר בכמות גדולה של עכברים, הרי תשלמו על כך יותר בהשוואה ללכידה של עכבר בודד.

כך או אחרת, בבואכם להזמין שירותי לכידה של עכברים חשוב ביותר להביא בחשבון את הפרמטרים השונים על מנת לקבל הערכה לגבי המחיר. ההמלצה שלנו היא לבצע השוואה בין המקצוענים על מנת לבחור את לוכד העכברים המקצועי ביותר.

שאלות נפוצות

מזמינים לוכד עכברים מקצועי מטעמנו ושמים סוף לעכברים בבית.

בוודאי, השירות ברמת גן הוא שירות ותיק, התקשרו והזמינו.

מחיר לכידת עכברים תלוי בשעת הקריאה, בכמות העכברים ובהערכת המצב של הלוכד לגבי מורכבות הלכידה. 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום