הדברת עכברים

תוכן עניינים

הדברת עכברים

אם אתם מחפשים הדברת עכברים מקצועית הגעתם למקום המתאים. מדביר עכברים מקצועי שיטפל בעכברים ויחזיר את הסביבה שלכם לשלווה ותוכלו לחיים הרגילים שלכם במרחב הבית או העסק שלכם. המרכז להדברת עכברים מעניק שירות מקצועי 24 שעות ביממה ובכל רחבי הארץ. יש ברשותנו אמצעים רבים לפתור את בעיית העכברים שלכם. 

עכברים נחשבים למכרסמים המהווים מטרד עבור רבים, בין אם מדובר על משרד או בית. כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוהה, הרי הדרך היחידה היא לבצע הדברת עכברים על ידי חברת הדברה מקצועית אשר בקיאה בשיטות ההדברה השונות ויש ביכולתה לבחור את השיטה המתאימה ביותר. 

צריכים שירותי הדברת עכברים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל הארץ ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

הדברת עכברים

מחירון הדברת עכברים

השירות של המרכז להדברת עכברים מגיע עד לביתכם או לעסק שלכם, אנחנו מעניקים שירות הדברה ולכידה כאחד. אזורי השירות שלנו הם בפריסה ארצית רחבה. כאשר לוכד עכברים מגיע אליכם לבית או לעסק, הוא יכול להשתמש בסוגי פתרונות שונים כמו תיבות האכלה, פתיונות, מלכודות כלוב וכמובן הדברה ירוקה או כימית. התקשרו אלינו ונפתור ביחד את הבעיה. 

שירותמחירמידע נוסף
הדברת עכברים בבית.₪520ביצענו הדברת עכברים בבית פרטי, העכברים נכנסו דרך חור בארון המטבח.
הדברת עכברים בבית מלון.₪600המדבירים ביצעו עבודה יסודים בכמה מחדרי המלון שבו נראו העכברים.
הדברת עכברים בעסק.₪350ביצעו הדברה כוללת ושיטתית באזור של שוק המזון.
הדברת עכברים בדירה.₪550ביצענו הדברה בדירה של עכברים קטנים שהסתובבו בכל מקום.
הדברת עכברים בבית.₪430הגענו לבית וגילינו מרתף עם הרבה עכברים, הדברנו בשיטה ירוקה את כל המזיקים.

אילו שיטות הדברה קיימות? 

הדברת עכברים על ידי חברה מקצועית תכלול מספר שיטות הדברה וכעת נפרט על השיטות השונות:

מלכודת דבק: מדובר בשיטה באמצעותה ניתן להציב מלכודת דבק ובה העכברים נתפסים ומוצאים את מותם תוך זמן קצר. העכברים עשויים למצוא את מותם תוך זמן קצר ועשויים לסבול מרעב וחוסר מים.

שימוש בפיתיונות מורעלים: שיטה נוספת באמצעותה ניתן להרחיק את העכברים מהאזור. כאשר העכברים מצויים בחוץ ניתן להציב תיבות רעל ובתוך התיבות מצוי פיתיון רעיל. עכברים אוכלים את הפיתיון הרעיל ומתים תוך מספר ימים. במידה ומתגלים פגרים, הרי חברת הדברה מקצועית תגיע למקום ותדאג לפינוי מקצועי. 

שימוש במלכודת חשמלית: בתוך המלכודת ניתן להציב פיתיון ובו ברגע שהעכבר נכנס למלכודת, הוא נלכד בתוכה כתוצאה מסגירת מעגל חשמלי. שימוש במלכודת חשמלית נחשב יעיל במיוחד ואינו כולל פינוי פגרים בסיום. נוסף על כך, ניתן לעשות שימוש חוזר במלכודת במידה והעכברים שבו לפקוד את הבית שלכם.  

הדברה: מטרת ההדברה היא להרחיק את העכברים מהאזור ורק מדבירים מוסמכים ידעו אילו חומרי הדברה המיועדים להרחקת עכברים מהאזור. 

שימו לב, אם הבחנתם בעכברים בבית, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירותי הדברה מקצועיים אשר ידעו כיצד לבחור את שיטת ההדברה המתאימה ביותר ולבצע את ההדברה במהירות. חברת הדברה מקצועית תדע לזהות את העכברים לפ הסימנים שהם משאירים כמו גללי צואה, סימני נשיכות וגם סימני שתן וכך לעקוב אחר המסלול שלהם במטרה לבצע הדברה. 

האם חייבים לעשות שימוש בפיתיונות מורעלים כדי ללכוד עכברים? 

לשאלה האם חייבים לעשות שימוש בפיתיונות מורעלים לצורך לכידת עכברים, נדגיש כי הדברת עכברים תעשה באמצעות אמצעים שונים ולא רק באמצעות רעלים חברה המבצעת הדברת עכברים יכולה לעשות שימוש בכלוב על מנת ללכוד את העכברים וכך לא לפגוע בהם ולשחרר אותם לאחר הלכידה. כאמור, בשנים האחרונות ניתן להבחין בפתרונות הומניים לצד פתרונות הכוללים שימוש ברעל, זאת מתוך המודעות לשמירה על חייהם של מכרסמים שונים והאפשרות לשחרר אותם לטבע ללא כל גרימת נזק. 

עם זאת, חברת הדברה מקצועית תבחן את הפתרון בהתאם לרמת הנגיעות ותקבל החלטה בהתאם. כך לדוגמא, במקרה בו יש לכם רמת נגיעות גבוהה של עכברים, הרי כדאי לבצע הדברה הכוללת שימוש בחומרים הגורמים למות העכברים. 

האם אפשר לבצע הדברת עכברים עצמית?

יש לכם עכברים בבית ואתם רוצים לבצע הדברת עכברים לבד? אם לא מדובר על רמת נגיעות גבוהה אלא רק על עכבר אחד או שניים, תוכלו לעשות שימוש במוצרים שונים הנמצאים אצלכם בבית ונחשבים  דוחים עכברים וגורמים להם לא להיראות בסביבה.

אילו ריחות דוחים עכברים?

שמן מנטה

פלפל ציפורן

פלפל קאיין

אם בחרתם לעשות שימוש באחד מהמוצרים הנ"ל, בין אם מדובר על פלפל ציפורן או שמן מנטה, הרי תצטרכו לפזר את המוצרים אחת לכמה ימים על מנת לראות תוצאות רצויות. מאידך, אם אתם לא רוצים לקחת סיכון ומדובר על רמת נגיעות גבוהה, הרי חשוב ביותר להזמין חברת הדברה מקצועית ולה ניסיון רב בתחום. בשונה מכם, חברת הדברה מקצועית תדע לבחור את החומרים המתאימים ביותר בהתאם לרמת נגיעות והמיקום בו נמצאים העכברים על מנת לבצע הדברה יעילה. 

שאלות נפוצות

מזמינים מדביר עכברים מקצועי מטעמנו ושמים סוף לעכברים.

השירות שלנו הוא בפריסה בכל חלקי הארץ, התקשרו והזמינו.

מחיר הדברת עכברים תלוי בשעת הקריאה, בכמות העכברים ובהערכת המצב של המדביר לגבי מורכבות הפעולה. 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום