לוכד חולדות בחולון

תוכן עניינים

לוכד חולדות בחולון

אם אתם גרים בחולון ויש לכם בעיה של חולדות בבית, בחצר או בבית העסק ואתם מעוניינים להפטר מהן עוד היום, אתם במקום הנכון. המרכז להדברת עכברים מעניק שירות לוכד חולדות בחולון מידי מקצוענים. אנחנו מבינים בחולדות ובמקומות המסתור שלהן ונלכוד את החולדות שמטרידות אתכם בקלות, התקשרו והזמינו.

ראיתם חולדות בבית או בחצר? אין ספק כי מפגש עם חולדות בבית או בחצר עשויה להשאיר אתכם מבוהלים ביותר ולכן הפתרון הטוב ביותר הוא הזמנת לוכד חולדות בחולון. הזמנת לוכד חולדות מקצועי תאפשר לכם לישון בשקט בידיעה כי אין חולדות במקום.

צריכים שירותי לוכד חולדות בחולון? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי חולון  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי חולון ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד חולדות בחולון

מחירון שירותי לוכד חולדות בחולון

חולדות הן בעיה שכדאי לטפל בה במהירות, הם נוטות להתרבות ועושות נזק רב לרכוש. התקשרו אלינו ואנו נשלח צוות מקצועי שמבין בבעיות מכרסמים. הצוות שלנו צבר נסיון רב בטיפול בבעיות מכרסמים בחולון לאורך מעל עשור של שנות פעילות בעיר. המרכז להדברת עכברים מעניק שרות בכל חלקי הארץ, בדקו את אזורי השירות שלנו ומצאו את השירות הקרוב לביתכם.

 מחירמידע נוסף
לכידת חולדות בבית בחולון.₪550נעזרנו בתיבות האכלה בהן היו פתיונות לשם לכידת המכרסם.
לכידה של חולדות בבניין בחולון.₪460השתמשנו במקרה זה במלכודות כלוב כשיטה ירוקה.
לכידה של חולדה בדירה בחולון.₪510השירות שלנו כלל מלכודות קפיץ, החולדות נתפסו מהר.
לכידת חולדות בעסק בחולון.₪320הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב ולכד כמה חולדות.
לכידת חולדות במסעדה בחולון.₪340מלכודות קפיץ פוזרו בסביבת המסעדה והחולדה נתפסה.

האם כדאי להזמין את שירותי העירייה לצורך לכידת חולדות?

אם נתקלתם בחולדות בבית או בחצר, הרי הזמנת לוכד חולדות בחולון מהווה את הפתרון הטוב ביותר. עם זאת, כאשר מדובר על שטח העירייה, ניתן להזמין אנשי מקצוע מטעם העירייה על מנת לבצע את הלכידה.  

הדברה מטעם עיריית חולון כוללת הדברה של חולדות בבורות הביוב. במידה והחולדות לא נעלמות, הרי אפשר להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות מקצועי. לוכד חולדות מקצועי יגיע למקום תוך איתור מיקום החולדות ובחירה של המלכודת המתאימה ביותר מבין המלכודות הקיימות, בין אם מדובר על מלכודת כלוב או מלכודת קפיץ. 

כיצד לוכד חולדות יבצע את הלכידה?

לוכד חולדות בחולון יבצע את הלכידה תוך הכנת תוכנית לכידה מפורטת במטרה ללכוד את החולדות ולאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות האפשרית. 

הלכידה מתחלקת למספר שלבים אשר נפרט כעת:

סריקה של השטח: בשלב הראשון לוכד מקצועי יבצע סריקה של השטח ואיתור מקום הימצאן של החולדות בהתאם לסימנים השונים כמו למשל סימני שתן, סימני כרסום או גללי צואה. לוכד חולדות מקצועי ידע לבצע סריקה מהיר ולזהות גללי צואה או סימני נשיכה של חולדות וכך לבחור מלכודת. 

בחירת מלכודת: בשלב הבא לוכד חולדות יבצע בחירה של המלכודת על מנת ללכוד את החולדות. כאשר יהיה מדובר על רמת נגיעות גבוהה, הלוכד יעדיף לבצע את הלכידה תוך שימוש במלכודת גדולה ומלכודת אשר תגרום למות החולדות. לעומת זאת, אם מדובר על רמת נגיעות נמוכה, הרי ניתן לעשות שימוש  במלכודת כלוב.

לוכד חולדות מקצועי יתאים את המלכודת בהתאם לרמת הנגיעות וכמובן בהתאם לתנאי השטח. כאשר יהיה מדובר על חוץ, הרי יהיה ניתן לעשות שימוש ברעל על מנת לגרום למות החולדות. 

למה כדאי לבחור לוכד חולדות מוסמך?

לוכד חולדות בחולון יהיה איש מקצוע אשר בקיא באורח החיים של חולדות ויהיה ביכולתו לזהות את מקום הימצאות של החולדות ולבחור את המלכודת המתאימה ביותר. אם יש לכם חולדה אחת בבית, אפשר לנסות ללכוד אותה באמצעות מלכודת כלוב, אבל זה לא מומלץ בשל מספר סיבות אשר נפרט כעת:

חיידקים: חולדות נושאות על גבי הפרווה חיידקים רבים העשויים לגרום למחלות רבות העשויות לגרום להחמרה במצב הרפואי ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד חולדות מוסמך.

נשיכה: נשיכה של חולדות עשויה לגרום לבעיות רפואיות ויהיה צורך לטפל בנשיכה על ידי הגעה לבית חולים.

עיסוק ברעל: במקרה בו חולדות מצויות בחצר, ניתן לעשות שימוש במלכודות רעל על מנת ללכוד את החולדות. רק לוכד חולדות מוסמך ידע כיצד לבחור את הרעל המתאים ביותר וכן את הפיתיונות המתאימים ביותר, זאת בניגוד לכם.

שימו לב, אם אין לכם את הניסיון הדרוש ללכידת חולדות, הרי כדאי להשאיר את העבודה לידי לוכד מוסמך. לוכד מוסמך יהיה בעל ניסיון רב בתחום וידע לבחור את המלכודת המתאימה ביותר. לוכד חולדות יכיר את המסלול של החולדות וידע לזהות היכן נמצאות החולדות וכך לבצע את הלכידה. כאשר יהיה מדובר על שימוש ברעל, לוכד מוסמך יגיע עם הציוד המתאים לרבות רעל ותיבת האכלה הכוללת פתיונות מתאימים ללכידת חולדות. במקרה הצורך הוא יחזור לצורך פינוי פגרים.

שאלות נפוצות

הזמנת שירותי לוכד חולדות אפשרית לאורך 24 שעות ביממה. חשוב לזכור שהזמנה בשעות הלילה תייקר את השירות.

את כל שירותי הלכידה שלנו ניתן לקבל החל מחצי שעה מרגע שנפתחת קריאה במוקד.

הזמן עכשיו שירות לוכד חולדות מקצועי בחולון ואנו נשחרר אותך מהמזיקים.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום