לוכד חולדות בחיפה

תוכן עניינים

לוכד חולדות בחיפה

מצאתם חולדה במחסן העסק ואתם מפחדים ללכת להוציא סחורה? יש לכם סימנים של נשיכות בריהוט או במטבח ואתם חוששים שמדובר בחולדות? תושבי חיפה שימו לב, המרכז להדברת עכברים מעניק שירות לוכד חולדות בעיר חיפה. אנו פועלים בעיר הצפונית מעל עשור ומכירים היטב את התנהלות החולדות בחיפה במהלך העונות. 

אם ראיתם חולדות בבניין שלכם, הרי לא מדובר בסיטואציה נעימה במיוחד אלא בסיטואציה מבהילה ביותר. כאשר נתקלים בחולדות, הפתרון הטוב ביותר הוא לשכור את השירות של לוכד חולדות בחיפה אשר לו ניסיון רב בתחום וביכולתו לבצע את הלכידה בצורה המקצועית והטובה ביותר. לוכד מקצועי יגיע עם הציוד המתאים תוך זמן קצר תחזרו לשגרה.

צריכים שירותי לוכד חולדות בחיפה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי חיפה  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הארץ ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד חולדות בחיפה

מחירון שירותי לוכד חולדות בחיפה

אנו מגיעים לאזורים רבים בארץ ובפרט לחיפה עם שירות הדברת מכרסמים מידי מקצוענים. אנו נגיע לאן שתצטרכו ונלכוד את החולדה. השירות שלנו מתומחר בהתאם לבעיה והצוות שלנו יגיע ויראה בדיוק מה ניתן לעשות ובאלו אמצעים יש צורך להשתמש. אנו הוגנים והתמחור מותאם ללקוח. השירות שלנו הנו 24/7 והצוות מגיע במהרה ובטווח של חצי שעה מזמן הקריאה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת חולדה בבית בחיפה.₪650תיבות האכלה ומלכודות פוזרו ברחבי הבית לשם לכידת החולדה.
לכידת חולדות בבית ספר בחיפה.₪780ביצענו לכידה מסיבית עם ציוד פרוש באזור כולו, נתפסו כמה חולדות גדולות.
לכידה של חולדות בבית פרטי בחיפה.₪700לאחר זיהוי של החולדות בבית, הלקוח קרא לנו. מיקמנו פתיונות במקומות מסויימים והחולדות נתפסו.
לכידת חולדות בבניין בחיפה.₪550פיזרנו מלכודות בכל קומת הקרקע והמרתף של הבניין והחולדות בסופו של דבר נתפסו במלכודת.
לכידת חולדה בבית קפה בחיפה.₪1230 בעל בית הקפה ביקש מאיתנו ללכוד את החולדה שמסתובבת בעסק, ראינו במצלמה חולדה גדולה ותפסנו אותה בעזרת לוכדן.

לכידת חולדות על ידי לוכד או על ידי העירייה- מה משתלם יותר?

אם אתם מתלבטים האם להזמין לוכד חולדות בחיפה הוא להסתייע בשירותיה של העירייה לצורך לכידת חולדות, נציין כי יהיה עליכם להביא בחשבון מספר פרמטרים אשר נפרט כעת:

הדברה בבורות הביוב: כאשר אתם מזמינים נציג מטעם העירייה לצורך לכידת חולדות, הרי הוא יבצע הדברה בבורות הביוב ולא בבית שלכם ולכן אין זה אומר שלא תראו חולדות בבית שלכם. אם אתם רוצים להיות בטוחים שלא תמצאו חולדות בבית, הרי העדפה היא להזמין לוכד חולדות שיגיע לבית שלכם ויבחר להניח את המלכודת המתאימה ביותר.

המלצות של אנשים אמינים: נוסף על כך, כאשר תשכרו את השירות של לוכד אשר זכה להמלצות רבות, תהיו בטוחים כי מדובר בלוכד בעל ניסיון רב בתחום אשר זכה למחמאות רבות. 

שימו לב, אם אתם רוצים לא לראות יותר חולדות בבית, חשוב ביותר לשכור את השירות של לוכד חולדות אשר יגיע לבית שלכם ויבצע לכידה מקצועית. 

השלבים של לכידת חולדות 

לוכד חולדות בחיפה מבצע את לכידת חולדות  בשלבים שונים במטרה ללכוד את החולדות בצורה טובה ולא לפספס אף שלב. כעת נציג את השלבים השונים:

סריקה של השטח: בשלב הראשון, הלוכד יבצע סריקה של השטח במטרה לאתר את החולדות. לוכד מקצועי ידע להבחין בסימנים שהחולדות משאירות כמו גללי צואה, כתמי שתן או סימני נשיכה וכך לאתר את החולדות במהירות רבה.

בחירת אמצעי הלכידה: בשלב הבא, לוכד מקצועי יבחר את אמצעי הלכידה המתאים ביותר כמו למשל מלכודת חשמלית או כלוב. 

פינוי פגרים: במידה והלוכד מצא פגרים בשטח, הרי הוא ידאג לשירות הכולל פינוי פגרים. 

לכידת חולדות- שמירה על הבריאות שלכם

לוכד חולדות בחיפה יבצע את עבודת הלכידה במטרה להגן עליכם מפני הסכנה של מפגש עם החולדות. חולדות חיות בביוב ונושאות על גבי הפרווה שלהן חיידקים וטפילים העשויים לעבור עליכם ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד מקצועי על מנת למנוע מצב של פגיעה בבריאות שלכם.  נוסף על כך, חולדות ידועות ביכולת הנשיכה שלהן והנשיכה עשויה להיות מסוכנת ביותר עשויה להסתיים בהגעה לחדר מיון לצורך קבלת טיפול רפואי. 

מכאן, אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם ננשכים על ידי חולדות, רצוי להזמין איש מקצוע אשר יגיע עם אמצעי הלכידה הטובים ביותר. רגע לפני שאתם שוכרים את השירות של לוכד מקצועי, חשוב להביא בחשבון פרמטרים שונים אשר יסייעו לכם בקבלת ההחלטה.

לוכד חולדות מומלץ יהיה איש מקצוע בעל ותק וניסיון רב בתחום אשר ביצע עשרות לכידות במסגרת עבודתו ויש ביכולתו לבחור את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לפרמטרים שונים כמו למשל:

מיקום: האם מדובר על מיקום קרוב או שמא מדובר על מיקום רחוק. ככל שהמיקום יהיה רחוק יותר, כך תשלמו יותר. 

רמת נגיעות: אם מדובר על כמות גדולה של חולדות או שמא מדובר על כמות קטנה של חולדות.

רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה: אם אתם רוצים להיות רגועים, חשוב ביותר לא להתפשר ולוודא כי מדובר בלוכד בעל רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. 

שאלות נפוצות

ניתן להזמין את לוכד חולדות בכל שעות היממה, התקשרו למוקד והזמינו את השירות.

בסיום כל עבודה אנו מעניקים תעודת אחריות על עבודת הלכידה שנעשתה.

התמחור שלנו משתנה בהתאם לבעיה ולמה שנדרש מאיתנו מבחינת העבודה וסוג הציוד בו נשתמש. מוזמנים לקרוא אודות השירותים שלנו ולהתרשם.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום