לוכד עכברים בכפר סבא

תוכן עניינים

לוכד עכברים בכפר סבא

מתעוררים בלילה למשמע רעשים של כרסום בקירות או ברצפה? חוששים שיש לכם עכברים בבית או בעסק ואתם רוצים להפטר מהם? המרכז להדברת עכברים מלווה אתכם עד שהבעיה תפטר לחלוטין. הלוכדים שלנו מתמחים בלכידת עכברים בכפר סבא לאחר שנים של נסיון לכידה בעיר. אתם בטוחים איתנו, הזמינו עוד היום. 

אם אתם מחפשים פתרון ללכידת עכברים בבית, הרי ישנן מלכודות שונות, אבל רק לוכד עכברים בכפר סבא יצליח לבצע את הלכידה בצורה טובה ומקצועית. לוכד עכברים מקצועי יכיר את אורח החיים של העכברים על מנת ללכוד אותם.

צריכים שירותי לוכד עכברים בכפר סבא? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי כפר סבא  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי כפר סבא ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בכפר סבא

מחירון שירותי לוכד עכברים בכפר סבא

השירות של המרכז להדברת עכברים מגיע עד הבית או עד בית העסק שלכם, אנחנו מעניק שירות הדברה ולכידה כאחד. אזורי השירות שלנו מוצעים בפריסה ארצית וגם בעיר כפר סבא בה אנו פועלים שנים רבות. כאשר לוכד עכברים מגיע אליכם, הוא יכול להשתמש בסוגי פתרונות שונים כמו תיבות האכלה, פתיונות, מלכודות כלובים ועוד. התקשרו אלינו ונפתור ביחד את הבעיה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בבית בכפר סבא.₪610ביצענו לכידת עכברים בבית פרטי, העכברים נכנסו דרך חור בארון המטבח.
לכידה של עכבר בחדר בבית בכפר סבא.₪480הלוכד תפס את העכבר בקלות לאחר שפיזר מלכודת בחדר.
לכידה של עכברים בדירה בכפר סבא.₪620היינו צריכים להציב מלכודות ולהמתין עד שייפסו העכברים.
לכידת עכבר במשרד בכפר סבא.₪520הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב במקומות שונים באזור הבניין.
לכידת עכברים בבית קפה בכפר סבא.₪440מלכודות פוזרו בסביבת בית הקפה והעכברים נלכדו.

ראשית כל, זהו את המסלול של העכברים

במידה והעכברים נמצאים בבית, הרי קל יותר לתפוס אותם בהשוואה להימצאות שלהם בגינה. עכברים מסתתרים בבית נמצאים בתוך מחילות מסתור ויוצאים החוצה בשעת לילה מאוחרת שאף אחד אינו מבחין בהם. חשוב ביותר לזהות את המסלול של העכברים על מנת לא לאפשר להם לחיות בתוך המחילות.

זיהוי גללי צואה: אחת הדרכים לזהות את המסלול בו העכברים נעים היא באמצעות זיהוי גללי צואה. אם זיהיתם גללי צואה, כדאי לכם לעקוב אחר הגללים על מנת לגלות את המסלול של העכברים. 

זיהוי מסלול: נוסף על כך, חשוב ביותר לזהות את המסלול בו זזים העכברים. לצורך כך ניתן לפזר אבקה לבנה בנקודה ולראות לאיזה כיוון העכברים זזים וכך לזהות את  המחילות שלהם. 

 לכידה: כאשר זיהיתם את מחילות המסתור של העכברים ,הרי השלב הבא הוא לכידה. לכידה של עכברים צריכה להיעשות בזהירות רבה על מנת שעכברים לא יבינו שזהיתם אותם ויחליטו לברוח. 

כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוהה של עכברים בבית, ההמלצה היא להסתייע בשירותיו של לוכד עכברים בכפר סבא. רק לוכד עכברים מקצועי יצליח לאתר את המסלול של העכברים בקלות יתרה ויבצע לכידה מקצועית.   

למה חשוב לבנות אסטרטגיית לכידה?

לאחר זיהוי מקום הימצאם של עכברים השלב הבא הוא בניית אסטרטגיית לכידה. למה חשוב לבנות אסטרטגיית לכידה? זאת בשל העובדה כי עכברים נחשבים חכמים ומהירים. 

לכידה של עכברים בוגרים: כדאי לבנות אסטרטגיה כי המטרה היא ללכוד עכברים בוגרים ולא לאפשר להם להתרבות במקומות המסתור.

לכידה של עכברים קטנים: נוסף על כך, כדאי לתכנן אסטרטגיה במטרה ללכוד עכברים קטנים אשר עשויים לחפש מקומות מסתור ולא לצאת. 

שימו לב, על מנת לתכנן את האסטרטגיה חשוב ביותר להיעזר בשירות של לוכד עכברים בכפר סבא. לוכד עכברים מוסמך יבצע את הלכידה תוך תכנון אסטרטגיה מקצועית במסגרתה הוא יבחר את המלכודת המתאימה ביותר באמצעות פיתיונות.  

היכן ניתן לפזר מלכודות עכברים?

במידה ויש לכם עכברים בבית, לכידת עכברים בבית תעשה תוך שימוש במלכודות שונות כמו למשל מלכודת חשמלית, מלכודת קפיץ או מלכודת כלוב באמצעות שימוש בפיתיונות.  

פיזור בנקודה מתאימה: את המלכודות יש לפזר בנקודה מתאימה כך שהעכברים לא יחשדו כי מדובר במלכודת. 

פיזור לאורך המסלול: את המלכודות יש לפזר לאורך המסלול בו עוברים העכברים. העכברים עוברים בפינות ונצמדים למעברים ולכן יש להניח את המלכודות ליד המעברים. נוסף על כך, על מנת ללכוד את העכברים הבוגרים כדאי לפזר מלכודות בכל המסלולים כדי ללכוד עכברים בוגרים אשר עשויים להתפצל ולברוח מהמקום ולכן חשוב ביותר לפזר את המלכודות. 

שימוש בתכשירי הדברה: יתרה מכך, לאחר פיזור מלכודות יש לעשות שימוש בתכשירי הדברה על מנת להבריח את העכברים הקטנים העשויים לא לצאת ולהישאר בתוך מקום המסתור. העכברים הקטנים עשויים לחשוש כי העכברים הגדולים לא חזרו ולא לצאת. פיזור של חומרי הדברה במחילה על ידי לוכד עכברים בכפר סבא יגרום לעכברים הקטנים לצאת החוצה. רק לוכד עכברים מקצועי ומוסמך אשר יודע לבחור את חומר ההדברה המתאים ביותר יבצע את הפעולה על מנת לגרום לעכברים הקטנים לצאת החוצה וכך להשלים את מלאכת הלכידה בצורה הטובה ביותר.

שאלות נפוצות

מזמינים לוכד עכברים מקצועי מטעמנו ושמים סוף לעכברים בבית.

בוודאי, השירות בכפר סבא הוא שירות ותיק, התקשרו והזמינו.

מחיר לכידת עכברים תלוי בשעת הקריאה, בכמות העכברים ובהערכת המצב של הלוכד לגבי מורכבות הלכידה. 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום