לוכד עכברים בפתח תקווה

תוכן עניינים

לוכד עכברים בפתח תקווה

יש לנו שירות לוכד עכברים בפתח תקווה שמבוצע על ידי מקצוענים בתחום המכרסמים. אנו נגיע עד אליכם ונכיר את הבעיה מקרוב, לאחר בחינת הבעיה נציע לכם את הפתרון המושלם בשביל בעיית העכברים שלכם. המרכז להדברת עכברים זמין בשבילכם 24 שעות ביממה ובכל ימות השבוע, מהרו להתקשר ולהפטר מהעכברים אחת ולתמיד. 

עכברים נחשבים למזיקים פחדנים המתחבאים במחילות, סדקים וחורים בית. העכברים יוצאים ממקומות המסתור שלהם לצורך חיפוש אחר מזון. אם אתם מבחינים בעכברים בשעת לילה מאוחרת, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים בפתח תקווה. לוכד מקצועי יגיע ויבצע לכידה מקצועית.

צריכים שירותי לוכד עכברים בפתח תקווה? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי פתח תקווה  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי פתח תקווה ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בפתח תקווה

מחירון שירותי לוכד עכברים בפתח תקווה

אנו מגיעים לאזורים רבים בארץ ובפרט לעיר פתח תקווה בה אנו פעלים שנים רבות. השירותים שלנו שונים ורבים מלכידת עכברים ועד הדברת מכרסמים ועוד. השירות שלנו מתומחר בהתאם לבעיה והצוות שלנו יגיע ויראה בדיוק מה ניתן לעשות ובאלו אמצעים יש צורך להשתמש. אנו הוגנים והתמחור מותאם ללקוח. הצוות מגיע במהרה ובטווח של חצי שעה מזמן הקריאה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בבית בפתח תקווה.₪500פיזרנו מלכודות ברחבי הבית ולכדנו שלושה עכברים קטנים.
לכידת עכברים בבית ספר בפתח תקווה.₪700ביצענו לכידה מסיבית עם ציוד פרוש באזור כולו, פתרנו את בעיית העכברים לגמרי.
לכידה של עכברים בבית פרטי בפתח תקווה.₪700השתמשנו במלכודות קפיץ על מנת ללכוד את המכרסמים החמקמקים.
לכידת עכברים בבניין בפתח תקווה.₪800הייתה בבניין בעיה חמורה של עכברים, במשך כמה ימים ביצענו מספר לכידות באזור הבניין.
לכידת עכברים במסעדה בפתח תקווה.₪600בעל המסעדה ביקש מאיתנו ללכוד את העכברים במטבח. מיקמנו מלכודות ותיבות האכלה ברחבי המסעדה כדי ללכוד את העכברים.

מתי לבצע לכידת עכברים על ידי לוכד עכברים מוסמך?

הבחנתם בעכברים בבית ואתם מתלבטים האם לבצע הדברת עכברים או לכידת עכברים? כאשר יש רמת נגיעות גבוה, הרי ההמלצה היא לבצע לכידת עכברים על ידי לוכד עכברים בפתח תקווה. לוכד עכברים מקצועי יתשאל אתכם בטלפון בנוגע לרמת נגיעות ויגיע עם מלכודת מתאימה על מנת לבצע את הלכידה.

שימוש במלכודת מתאימה: לוכד עכברים מקצועי יבחר את המלכודת המתאימה ביותר על מנת ללכוד את העכברים במהירות רבה.

שימוש במלכודות יעילות: זאת ועוד, לוכד עכברים מוסמך יהיה בעל ניסיון רב ויבחר לעשות שימוש במלכודות יעילות לטווח ארוך. כך למשל לוכד מקצועי יעדיף לבחור במלכודת כלוב על פני מלכודת חשמלית המשאירה בתוכה פגרים, מה שהופך את המלכודת ללא יעילה.

שימוש במלכודות הומניות: זאת ועוד, בשנים האחרונות לוכדי עכברים הבינו כי ניתן ללכוד עכברים בצורה הומנית ללא כל צורך בהריגה. כך לדוגמא שימוש במלכודת כלוב מאפשרת ללכוד את העכברים ולשחרר אותם בטבע.

לצורך בחירת המלכודת המתאימה ביותר לוכד עכברים ישוחח איתכם ויבחן את רמת הנגיעות והמיקום על מנת לבחור את המלכודת הטובה ביותר.

מה אפשר לעשות עד שלוכד עכברים יגיע אליכם?

מטבע הדברים, לוכד עכברים בפתח תקווה צריך להיות זמין עבורכם 24 שעות ביממה בחגים ובסופי שבוע. העכברים יוצאים החוצה בשעות הלילה ולכן אם הבחנתם בהם בשעות הלילה, הרי זה הזמן להתקשר ללוכד עכברים מקצועי. לוכד עכברים מקצועי יגיע אליכם תוך זמן קצר מרגע קבלת השיחה וכך תוכלו להיות רגועים.

עם זאת, עד שהוא יגיע תוכלו לבצע מספר פעולות אשר יסייעו לו במלאכת הלכידה:

לשלוח תמונות של העכברים: לשלוח לו תמונות של העכברים בטלפון- אם ראיתם את העכברים מסתובבים בבית, כדאי לכם לצלם תמונה על מנת שהלוכד ידע לזהות את סוג העכבר.  

לשלוח תמונות של גללי צואה:  או תמונות של גללי צואה על מנת שהוא ינסה לראות תמונה ברורה במטרה ללכוד את העכברים במהירות רבה.

כאשר לוכד עכברים מקצועי יקבל מכם תמונה ברורה, הוא יגיע אליכם ויתחיל במלאכת הלכידה במהירות רבה במטרה לאפשר לכם לחזור לשגרה כמה שיותר מהר.

תמונות של סימני נשיכה: עכברים נושכים חפצים שונים במטרה לשייף את השיניים שלהם. אם הבחנתם בסימני נשיכה, הרי כדאי לכם לצלם ולשלוח ללוכד.

האם אפשר ללכוד עכברים בלי מלכודת?

רבים שואלים האם אפשר ללכוד עכברים ללא שימוש במלכודות שונות, בין אם מדובר על מלכודת כלוב או בין אם מדובר על מלכודת קפיץ. לוכד עכברים בפתח תקווה בעל ניסיון רב בתחום ידע ללכוד עכברים באמצעות שימוש בלוכדן- מדובר במכשיר מקצועי המאפשר ללוכד עכברים מקצועי לבצע את הלכידה במהירות ללא צורך במלכודת. מדובר מוט ארוך המיועד ללכידה של עכברים, ובאמצעותו ניתן לבצע את הלכידה במהירות רבה בלי לגרום לעכבר נזק ולאחר מכן ניתן להכניס אותו לכלוב. השימוש בלוכדן מיועד כאשר רמת הנגיעות קטנה ואין עכברים רבים בדירה.

אם אינכם יודעים היכן נמצא העכבר, הרי כדאי להשאיר את העבודה לידי לוכד עכברים מנוסה בתחום. לוכד עכברים מנוסה יגיע עם ציוד מתאים ויזהה את מקום הימצאו של העכבר במהירות רבה תוך שימוש בכפפות. ההמלצה היא לא לנסות וללכוד את העכבר לבד אלא להשאיר את העבודה לידי לוכד עכברים מקצועי.

שאלות נפוצות

ניתן להזמין את לוכד העכברים בכל שעות היממה. התקשרו למוקד והזמינו את השירות.

בסיום כל עבודה אנו מעניקים תעודת אחריות על עבודת הלכידה שנעשתה בשטח.

התמחור שלנו משתנה בהתאם לבעיה ולמה שנדרש מאיתנו מבחינת העבודה וסוג הציוד בו נשתמש. מוזמנים לקרוא אודות השירותים שלנו ולהתרשם.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום