לוכד חולדות ברמת גן

תוכן עניינים

לוכד חולדות ברמת גן

תושבי רמת גן שימו לב, אם יש לכם בעיית חולדות בבית או בבית, בחצר, במשרד או בבית העסק, אתם לא לבד. המרכז להדברת עכברים מגיש שירות לוכד חולדות ברמת גן לכל סוגי הלקחות בכל שעות היום ובכל ימות השבוע. צרו איתנו קשר וספרו לנו על הבעיה שלכם ואנחנו נציע לכם פתרון משתלם ומקצועי לבעיה שלכם. 

חולדות עשויות לצאת ממקומות מסתור ולהגיע לבתים. חשוב ביותר למנוע מהם את האפשרות להגיע לבתים וכדאי להיעזר בשירות של לוכד חולדות ברמת גן. לוכד מקצועי יסביר לגבי שיטות הלכידה השונות תוך מתן שירות של פינוי פגרים במטרה לאפשר לכם לחזור לשגרה.

צריכים שירותי לוכד חולדות ברמת גן? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי רמת גן  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי רמת גן ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד חולדות ברמת גן

מחירון שירותי לוכד חולדות ברמת גן

אנו מגיעים לאזורים רבים בארץ וגם לרמת גן עם שירות לוכד חולדות מידי מקצוענים בתחום. אנו נגיע לאן שתצטרכו ונלכוד את החולדה. השירות שלנו מתומחר בהתאם לבעיה והצוות שלנו יגיע ויראה בדיוק מה ניתן לעשות ובאלו אמצעים יש צורך להשתמש. אנו הוגנים והתמחור שלנו מותאם ללקוח ולבעיה. השירות שלנו פועל 24/7 והצוות מגיע במהרה ובטווח של חצי שעה מזמן הקריאה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת חולדה בבית ברמת גן.₪650תיבות האכלה ומלכודות פוזרו ברחבי הבית לשם לכידת החולדה.
לכידת חולדות בבית ספר ברמת גן.₪700ביצענו לכידה מסיבית עם ציוד פרוש באזור כולו, נתפסו כמה חולדות גדולות.
לכידה של חולדות בבית פרטי ברמת גן.₪720לאחר זיהוי של החולדות בבית, הלקוח קרא לנו. מיקמנו פתיונות במקומות מסויימים והחולדות נתפסו.
לכידת חולדות בבניין מגורים ברמת גן.₪550פיזרנו מלכודות בכל קומת הקרקע והמרתף של הבניין והחולדות בסופו של דבר נתפסו במלכודת.
לכידת חולדה בעסק ברמת גן.₪600 בעל העסק ביקש מאיתנו ללכוד את החולדה שמסתובבת בעסק, ראינו במצלמה חולדה גדולה ותפסנו אותה בעזרת לוכדן.

איך אפשר למנוע הגעת חולדות לבית?

חוששים מפני חולדות ורוצים לדעת כיצד ניתן למנוע את ההגעה שלהן לבית? ישנן מספר פעולות שתוכלו לעשות על מנת למנוע את ההגעה של החולדות לבית. 

כעת נפרט מהן הפעולות השונות:

סגרו את הביובים: חשוב ביותר להקפיד לסגור את הביובים על מנת למנוע מחולדות להגיע לבית שלכם. לצורך כך, ניתן לפתוח את בורות הביוב ולפזר שם רעל על מנת להרחיק את החולדות. 

אל תשאירו מזונות חשופים: נוסף על כך, ההמלצה היא לא להשאיר מזונות חשופים אשר יגרמו לחולדות לחפש מזון וכך להיות בבית שלכם זמן רב. 

ניתן לפזר תיבות האכלה הכוללות רעל: ניתן לפזר תיבות האכלה הכוללות רעל במקומות שונים כמו ארונות כיבוי אש או ארונות שירות וגם לוחות חשמל. בכל הקשור לחולדות, קיימת סכנה כי הם עשויים לאכול חוטי חשמל ולגרום נזקים משמעותיים לבניין. 

גיזום של עצים: חשוב ביותר להקפיד על גיזום של עצים על מנת למנוע מחולדות לטפס לבית שלכם.

במקרים בהם אתם רוצים להיפטר מחולדות, חשוב להסתייע בשירותיו של לוכד חולדות ברמת גן בעל ניסיון רב בתחום. לוכד חולדות מקצועי ידע לעשות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל ולתת לכם טיפים כיצד ניתן למנוע הגעה של חולדות לבית. חולדות נחשבות חכמות ומתוחכמות ולכן לא כדאי לנסות ללכוד אותן לבד, גם במקרה בו מדובר על חולדה אחת או שתיים.  

איך להבחין בין חולדות לעכברים?

לא יודעים האם יש לכם חולדות או עכברים בבית? רגע לפני שאתם קוראים לשירות של לוכד חולדות ברמת גן, כדאי לוודא כי אכן מדובר בחולדות. 

כעת נציין את ההבדלים בין חולדות ועכברים:

גודל: חולדות נחשבות גדולות יותר בהשוואה לעכברים. גודלם של עכברים יהיה 10 ס"מ בניגוד לחולדות.  

משקל: חולדות שוקלות יותר בהשוואה לעכברים.

סכנה: חולדות נחשבות מסוכנות יותר בהשוואה לעכברים. חולדות יכולות לנשוך ולתקוף  בני אדם.

אחרי שהבנתם את ההבדלים, חשוב ביותר להיעזר בשירות של לוכד חולדות מקצועי. לוכד מקצועי ידע לאתר את החולדות במהירות רבה ולבחור את המלכודת המתאימה ביותר.

אילו שיטות לכידה קיימות?

על מנת ללכוד חולדות קיימות מגוון רחב של מלכודות. לוכד חולדות ברמת גן יבחר את המלכודת המתאימה ביותר בהתאם לכמות החולדות והמיקום. 

אילו מלכודות קיימות?

מלכודת כלוב: מדובר על מלכודת במסגרתה ניתן ללכוד את החולדות ולשחרר אותן לשטח פתוח. באמצעות השיטה לא פוגעים בחולדות. ניתן ללכוד את החולדות ולשחרר אותן לשטח פתוח במקום להרוג אותן. 

מלכודת קפיץ: מדובר על מלכודת אשר גורמת להרג של חולדות. המלכודת נחשבת אכזרית וקטלנית למדי. לוכד חולדות מוסמך ידע כיצד להפעיל את המלכודת וכך לגרום לחולדות למצוא את מותן במהירות רבה. 

תיבות האכלה הכוללות רעל: שיטה נוספת הכוללת שימוש בתיבות האכלה הכוללות פיתיון רעיל במטרה ללכוד את החולדות. לוכד מקצועי יקפיד להניח את תיבות האכלה הרחק מבעלי חיים וילדים. 

כאשר מדובר על מלכודת הכוללת רעל,  הרעלים יחזיקו מעמד שלושה חודשים ולאחר מכן יהיה צורך לחזור על הטיפול פעם בשנה, אלא אם כן קיימת רמת נגיעות גבוהה. במידה וקיימת רמת נגיעות גבוהה, ההמלצה היא לחזור על הטיפול פעם נוספת.

שאלות נפוצות

בסיום כל עבודה אנו מעניקים תעודת אחריות על עבודת הלכידה שנעשתה.

התמחור שלנו משתנה בהתאם לבעיה ולמה שנדרש מאיתנו מבחינת העבודה וסוג הציוד בו נשתמש. מוזמנים לקרוא אודות השירותים שלנו ולהתרשם.

ניתן להזמין את לוכד חולדות בכל שעות היממה, התקשרו למוקד והזמינו את השירות.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום