לוכד עכברים בבת ים

תוכן עניינים

לוכד עכברים בבת ים

לוכד עכברים בבת ים הנו שירות נפוץ של המרכז להדברת עכברים. אנו מגיעים אל הבית, בית העסק, הגינה, בית כנסת ובעצם כל מקום אשר סובל מבעייה של עכברים. מאבחנים את גודל והיקף הבעייה ויודעים בדיוק מה נדרש לעשות ואיך למגר זאת. לרשותנו סוגי הדברה ולכידה רבים ומגוונים. אתם מוזמנים להתקשר אלינו ולהזמין את השירות היישר אליכם. נגיע במהירות ובזריזות. 

גילוי עכברים בבית עשוי לעורר פחדים רבים. בישראל ניתן למצוא מגוון סוגים של עכברים וחשוב ביותר להבחין בהם על מנת להזמין לוכד עכברים בבת ים. לוכד עכברים מקצועי יבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר. 

צריכים שירותי לוכד עכברים בבת ים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי בת ים  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי בת ים ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בבת ים

מחירון שירותי לוכד עכברים בבת ים

אנו מגיעים לאזורים רבים בארץ ובפרט לבת ים והשירותים שלנו שונים ורבים מלכידת עכברים ועד הדברת מכרסמים ועוד. השירות שלנו מתומחר בהתאם לבעיה והצוות שלנו יגיע ויראה בדיוק מה ניתן לעשות ובאלו אמצעים יש צורך להשתמש. אנו הוגנים והתמחור מותאם ללקוח. השירות שלנו הנו 24/7 והצוות מגיע במהרה ובטווח של חצי שעה מזמן הקריאה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בבית בבת ים.₪650תיבות האכלה פוזרו ברחבי הבית לשם לכידת העכברים.
לכידת עכברים בחדרי אשפה באזור בית ספר בבת ים.₪780ניתן היה לראות עכברים לא מעטים. ביצענו לכידה מסיבית עם ציוד פרוש באזור כולו ווידאנו שהאזור עובר חיטוי וניקוי למניעת הישנות הבעיה.
לכידה של עכברים בבית פרטי בבת ים.₪700לאחר זיהוי של עכבר בבית, הלקוח קרא לנו. מיקמנו פתיונות ותיבות האכלה ובמקומות מסויימים מלכודות קפיץ ותפסנו את העכברים.
לכידת עכברים במרפסת בניין בבת ים.₪550פיזרנו מלכודות האכלה בפינות המרפסת הגדולה ולאחר מכן פינינו אותן ואפשרנו חזרת הדיירים להנות מהמרפסת. 
לכידת עכברים בבית קפה בבת ים.₪1230 בעל המסעדה ביקש מאיתנו למקם מלכודות ותיבות האכלה ברחבי בית הקפה כדי למגר את תופעת העכברים שהייתה בבית הקפה בבאר שבע.

אילו סוגי עכברים תמצאו בישראל?

בישראל ניתן למצוא מספר סוגים של עכברים וכעת נמנה את הסוגים השונים:

עכבר מצוי: ניתן למצוא את העכבר בתוך מבנים סגורים כמו בבית או בעסק. עכבר מסוג זה יחפש מזון כמה שיותר קרוב למקום המסתור שלו. ניתן לראותו בעיקר בשעות הלילה, אז הוא יחפש אחר מזון וישאיר סימנים שונים המעידים על הימצאותו כמו למשל גללי צואה, סימני שתן או סימני נשיכות. בבית ניתן לראותו מאחורי ארונות או בתוך מחסנים. 

עכבר השדה: ניתן לראותו במקומות כמו שטחים פתוחים והוא מסתתר בתוך האדמה, שם הוא מסתתר מפני ציפורים ונחשים. עכבר מסוג זה גורם שורה ארוכה של נזקים לשדה החקלאי באמצעות כרסום של צינורות השקייה. נוסף על כך, ביכולתו להעביר מחלות.

בין אם מדובר על עכבר שדה או עכבר מצוי, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בבת ים על מנת לא לאפשר לעכבר לגרום נזקים רבים. אחרי ביקור של לוכד עכברים מקצועי לא תצטרכו להתמודד עם  בעיית עכברים וגם תזכו לקבל אחריות על הלכידה.  

עכברים חוזרים לבית שלכם? כיצד אפשר להרחיק אותם?

עכברים חוזרים לבית שלכם ואתם מתלבטים כיצד ניתן להרחיק אותם? לא כדאי לאפשר לעכברים לחזור אלא ללכוד אותם במהירות האפשרית.  עכברים מגיעים לסביבה שלכם בחיפוש אחר מזון, מחסה ומים ולכן חשוב ביותר למנוע מהם הגעה. חשוב ביותר להתייעץ עם לוכד עכברים בבת ים כיצד למנוע את החזרה של העכברים לבית שלכם. הנה מספר דרכים:

ניקיון: ככל שתקפידו יותר על ניקיון, כך לא תראו שהעכברים חוזרים לבית שלכם. חשוב ביותר להקפיד על ניקיון יסודי של הבית על מנת לא לאפשר לעכברים להשתלט על מרחב המחייה שלכם. 

אחסון מזון: נוסף על כך, הקפידו על אחסון מזון באמצעים סגורים. אם אתם לא רוצים להתחלק עם העכברים במזון שלכם, הרי חשוב ביותר להקפיד ולסגור את המזון.  

איטום הבית: נוסף על זאת, על מנת למנוע מעכברים לא להיכנס לבית שלכם, תוכלו לבצע איטום מקצועי בבית. 

האם כדאי להכין מלכודות ביתיות ללכידת עכברים?

יש לכם עכברים בבית ואתם מתלבטים האם כדאי להכין מלכודות ביתיות ללכידת עכברים? היום תוכלו להכין שלל מלכודות ביתיות ללכידת עכברים ובין היתר גם לעשות שימוש במלכודת דבק. היום ניתן להכין מלכודות שונות באמצעות חומרים שיש לכם בבית כמו גליל נייר טואלט, נייר עיתון ובקבוק מים. ניתן להכין מלכודת ביתית אשר באמצעותה ניתן ללכוד את העכברים. אין ספק כי זה יחסוך לכם לא מעט זמן, אבל לטווח הארוך לא בטוח כי מדובר בבחירה הנכונה ביותר. אם אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מארחים לעכברים חברה לאורך תקופה ארוכה, הרי חשוב ביותר להסתייע בשירותיו של לוכד עכברים מקצועי. 

עם זאת, כאשר מדובר על רמת נגיעות גבוהה, ההמלצה היא לא להכין מלכודות ביתיות אלא לקרוא לשירות של לוכד עכברים בבת ים. לוכד עכברים מקצועי יגיע אליכם בכל זמן נתון, בין אם בשעות הבוקר או בין אם בשעות הלילה, יאתר את המחילות של העכברים ויבחר את המלכודת המתאימה ביותר ללכידה- החל ממלכודת כלוב או מלכודת קפיץ. לוכד עכברים מקצועי ידע כיצד להפעיל את המלכודות השונות בלי לגרום נזק וכך להבטיח לכם כי לא תראו יותר עכברים.

שאלות נפוצות

ניתן להזמין את לוכד העכברים בכל שעות היממה. התקשרו למוקד והזמינו את השירות.

בסיום כל עבודה אנו מעניקים תעודת אחריות על עבודת הלכידה שנעשתה.

התמחור שלנו משתנה בהתאם לבעיה ולמה שנדרש מאיתנו מבחינת העבודה וסוג הציוד בו נשתמש. מוזמנים לקרוא אודות השירותים שלנו ולהתרשם.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום