לוכד עכברים בקריות

תוכן עניינים

לוכד עכברים בקריות

יש לכם בעייה של עכברים מסתובבים בתוך הבית, בסביבת החצר הקרובה לביתכם או בבית העסק? חייבים להפטר מהמכרסמים הטורדניים עוד היום אבל לא יודעים כיצד לטפל בבעיה בצורה טובה? לוכד עכברים בקריות שעבר הסמכה של המשרד לאיכות הסביבה יחזיר לכם את השקט לחיים. התקשרו והזמינו ותקבלו הצעת מחיר משתלמת במיוחד.

עכברים נחשבים למזיקים  אשר מלווים אנשים מתקופה רחוקה. מדובר על מזיקים קטנים הגורמים נזקים גדולים ביותר. מכאן, חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בקריות על מנת לבצע את הלכידה במהירות רבה. לוכד עכברים יגיע למקום בכל זמן נתון על מנת ללכוד את העכברים.

צריכים שירותי לוכד עכברים בקריות? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי הקריות  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי הקריות ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בקריות

מחירון שירותי לוכד עכברים בקריות

לכל בעיית עכברים או מכרסמים בסביבת הבית או החצר יש פתרון מושלם הממתין רק לכם. השירות שלנו ניתן בפריסה ארצית רחבה מאוד וכמובן יש לנו גם לוכד עכברים בקריות. הכנסו לאזורי השירות שלנו ובדקו איזה אזור קרוב יותר אליכם. זכרו, לכידה או הדברה של עכברים עושים רק עם המומחים של המרכז להדברת עכברים.

 מחירמידע נוסף
לכידת עכברים בבית בקריית ביאליק.₪630נעזרנו בתיבות האכלה בהן היו פתיונות לשם לכידת המכרסם.
לכידה של עכברים בבניין בקריית ים.₪435השתמשנו במקרה זה במלכודות כלוב כשיטה ירוקה.
לכידה של עכברים בדירה בקריית מוצקין.₪580השירות שלנו כלל מלכודות קפיץ, העכברים נתפסו.
לכידת עכברים בבניין 5 קומות בקריית אתא.₪610הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב ולכד כמה עכברים.
לכידת עכברים במסעדה בצומת הקריות.₪840מלכודות קפיץ פוזרו בסביבת המסעדה.

מה הסכנה של הימצאות עכברים בבית?

עכברים מלווים את בני האדם מתקופה קדומה. אמנם בסרטים מצויירים עכברים נחשבים לבלתי מזיקים, אבל ממש לא כך בחיים האמיתיים.

עכברים מעבירים מחלות רבות כמו למשל:

מחלת מעיים

סלמונלה

עכברת

צואה של עכברים מעבירה מחלות רבות ולכן חשוב ביותר להזמין לוכד עכברים בקריות אשר יגיע למקום ויבצע את הלכידה במהירות וכך יאפשר לכם לנשום לרווחה בידיעה שלא תראו עכברים בבית. גם נשיכה של עכברים עשויה להוביל להתפתחות של מחלות ואף קבלת זריקת טטנוס בבית חולים, ולכן חשוב ביותר לפעול בהקדם האפשרי. הזמנת לוכד עכברים במהירות תמנע מצב של הגעה לבית חולים.

מתי הגיע הזמן להזמין לוכד עכברים?

ישנם מקרים בהם תוכלו להתמודד עם העכברים לבד בכוחות עצמכם באמצעות מלכודות ביתיות או מלכודות הנמכרות בחנויות השונות ומאפשרות לכם לבצע לכידה מהירה של עכברים. 

הבחנתם בעכברים בשעות הבוקר: אם מדובר על עכבר אחד או שניים, הרי תוכלו להתמודד איתם לבד, אבל כאשר אתם מבחינים בעכברים בשעות הבוקר, הרי זה כבר סיפור אחר- מדובר על רמת נגיעות גבוהה המחיייבת הזמנת לוכד עכברים בקריות. הזמנת לוכד עכברים מקצועי תאפשר לכם לדעת כי הוא יגיע עם אמצעי הלכידה הטובים ביותר ללכידת עכברים. 

אם הבעיה נמשכת יותר משבוע שלם: אם הבעיה נמשכת למעלה משבוע, הרי אין מקום להתלבטות וחשוב ביותר להזמין לוכד עכברים מקצועי. לוכד מקצועי יהיה זמין עבורכם בכל שעות היממה ויעמוד לשירותכם. 

שימו לב, אם הבעיה נמשכת יותר משבוע ואתם רואים יותר מעכבר אחד בבית, הרי זה סימן שאי אפשר להמשיך ויש להזמין שירות של לוכד עכברים מקצועי. שירות מקצועי יכול לסייע לכם רבות- לוכד עכברים יגיע עם ציוד מתקדם כמו לוכדן, כלוב או מלכודת קפיץ בהתאם לרמת נגיעות ויבצע את הלכידה במהירות.  

איך עכברים מגיעים לבית?

אם ראיתם עכברים בבית, הרי חשוב ביותר לקרוא לשירות של לוכד עכברים בקריות. לוכד עכברים מקצועי יגיע עם הציוד המתאים על מנת לבצע את הלכידה במהירות ויסביר לכם מה אפשר לעשות על מנת למנוע הגעה חוזרת של עכברים לבית. לשאלה כיצד עכברים מגיעים לבית, הנה מספר דרכים:

ארון מתחת לכיור: ברוב המקרים, עכברים מגיעים מהארון מתחת לכיור- מדובר על מקום שאינו אטום ויש להם שם גישה ישירה מהצנרת. דרך הצנרת עכברים מגיעים לבית ויכולים להיכנס למקומות שונים בבית. 

מחילות בבניינים: נוסף על כך, ייתכן כי יש מחילות בבניינים ומשם עכברים מגיעים. 

חלונות: עכברים יכולים גם להיכנס דרך החלונות בשעות הלילה.

הדבר הראשון שעכברים עושים כאשר הם נכנסים לבית זה איתור של דרכי הגישה שלהם על מנת לחפש מקום לשהות בו בבית. ניתן להבחין בהם באמצעות סימנים שונים כמו גללי צואה, סימני שתן וגם סימני נשיכה. מדובר על סימנים המאפשרים ללוכד עכברים לזהות את מקום המסתור של העכברים וכך ללכוד אותם במהירות. עכברים יחזרו להשאיר סימני שתן או צואה באותו מקום, אז יהיה ניתן לתכנן את הלכידה שלהם באמצעות הכרת המסלול לבחינת דרכי לכידה. לוכד עכברים מקצועי ידע לתכנן את הלכידה תוך הקפדה על השלבים השונים במטרה לסיים את ההליך כאשר העכברים נמצאים במלכודת.

שאלות נפוצות

הזמנת שירותי לוכד עכברים בקריות אפשרית לאורך 24 שעות ביממה. חשוב לזכור שהזמנה בשעות הלילה תייקר את השירות.

את כל שירותי הדברת העכברים שלנו ניתן לקבל החל מחצי שעה מרגע שנפתחת קריאה במוקד.

הזמן עכשיו שירות לוכד עכברים בקריות ואנו נשחרר אותך מהעכברים.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום