לוכד חולדות בבאר שבע

תוכן עניינים

לוכד חולדות בבאר שבע

מצאתם חולדה במחסן העסק ואתם מפחדים ללכת להוציא סחורה? יש לכם סימנים של נשיכות בריהוט או במטבח ואתם חוששים שמדובר בחולדות? תושבי באר שבע שימו לב, המרכז להדברת עכברים מעניק שירות לוכד חולדות בעיר בבאר שבע. אנו פועלים בעיר הדרומית מעל עשור ומכירים היטב את התנהלות החולדות בבאר שבע במהלך העונות. 

חוששים מפני חולדות? חולדות נחשבות לבעייתיות במיוחד ומפחידות בני אדם. לוכד חולדות בבאר שבע יסייע לכם במקרה בו ראיתם חולדות בבית. הוא יגיע אליכם בכל שעות היממה על מנת לבצע את הלכידה תוך בחירת המלכודת המתאימה ביותר במטרה לאפשר לכם לחזור לשגרה.

צריכים שירותי לוכד חולדות בבאר שבע? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי באר שבע  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי באר שבע ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד חולדות בבאר שבע

מחירון שירותי לוכד חולדות בבאר שבע

אנו מגיעים לאזורים רבים בארץ ובפרט לבאר שבע עם שירות הדברת מכרסמים מידי מקצוענים. אנו נגיע לאן שתצטרכו ונלכוד את החולדה. השירות שלנו מתומחר בהתאם לבעיה והצוות שלנו יגיע ויראה בדיוק מה ניתן לעשות ובאלו אמצעים יש צורך להשתמש. אנו הוגנים והתמחור מותאם ללקוח. השירות שלנו הנו 24/7 והצוות מגיע במהרה ובטווח של חצי שעה מזמן הקריאה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת חולדה בבית בבאר שבע.₪650תיבות האכלה ומלכודות פוזרו ברחבי הבית לשם לכידת החולדה.
לכידת חולדות בבית ספר בבאר שבע.₪780ביצענו לכידה מסיבית עם ציוד פרוש באזור כולו, נתפסו כמה חולדות גדולות.
לכידה של חולדות בבית פרטי בבאר שבע.₪700לאחר זיהוי של החולדות בבית, הלקוח קרא לנו. מיקמנו פתיונות במקומות מסויימים והחולדות נתפסו.
לכידת חולדות בבניין בבאר שבע.₪550פיזרנו מלכודות בכל קומת הקרקע והמרתף של הבניין והחולדות בסופו של דבר נתפסו במלכודת.
לכידת חולדה בבית קפה בבאר שבע.₪1230 בעל בית הקפה ביקש מאיתנו ללכוד את החולדה שמסתובבת בעסק, ראינו במצלמה חולדה גדולה ותפסנו אותה בעזרת לוכדן.

מהם הסימנים להימצאות חולדות בבית?

ישנם מקרים בהם המיקום של החולדות לא ידוע ואז יש צורך להזמין לוכד חולדות בבאר שבע. חולדות נחשבות חכמות ומתוחכמות ולכן הן יסתירו היטב את המחבוא שלהן. רק לוכד חולדות מוסמך ומקצועי ידע כיצד לאתר את החולדות.

הנה מספר סימנים אשר יסייעו לו ללכידה:

הימצאות של גללי צואה: במקרים בהם לא ניתן לראות את החולדות פיזית, ניתן למצוא גללי צואה שלהן וכך לעקוב אחר מקום המסתור שלהן.

סימני כרסום: נוסף על כך, חולדות אוהבות לכרסם חפצים ושאריות מזון. ניתן לבחון את סימני כרסום על מנת לאתר מקום הימצאותן של החולדות.

סימני שתן: זאת ועוד, ניתן לאתר את מקום הימצאותן של החולדות לפי סימני שתן.

רק לוכד חולדות מקצועי ידע לזהות את הסימנים השונים במטרה ללכוד את החולדות במהירות רבה. בין אם מדובר על לכידה באמצעות לוכדן או לכידה באמצעות כלוב, יש להשאיר את העבודה לידי לוכד חולדות מוסמך.

לא מוצאים את החולדות בבית? הנה מספר דרכים ללכוד אותן

חולדות נחשבות חכמות במיוחד והן מוצאות להן מקומות מסתור שונים בבית. אם אתם זיהיתם כי יש לכם חולדות בבית ואתם לא מוצאים אותן, הרי ישנן דרכים שונות לבצע את הלכידה.

במידה והחולדות מסתתרות במחבוא שלהן, ישנן מספר אפשרויות לכידה. לוכד חולדות בבאר שבע יציע לכם דרכי לכידה.

רק לוכד מוסמך בעל ניסיון רב בתחום יבחר את המלכודת המתאימה ביותר. ישנם מקרים בהם יהיה צורך בפיתיון ואילו ישנם מקרים בהם יהיה צורך לעשות שימוש ברעל – לוכד מקצועי יבחן כל מקרה לגופו ויקבל את ההחלטה המתאימה ביותר.

כעת נפרט את הדרכים השונות: 

שימוש במלכודות הכוללות פיתיון: משוכנעים שיש לכם חולדות בבית? אחת הדרכים ללכוד את החולדות היא באמצעות שימוש בפיתיונות הכוללים מאכלים האהובים על החולדות כמו למשל בשר, ירקות וחמאת בוטנים-תוך זמן קצר החולדות יהיו בתוך מלכודת.

שימוש במלכודת קפיץ: דרך נוספת להיפטר מחולדה היא להניח מלכודת קפיץ בבית. לוכד חולדות מוסמך יניח את המלכודת וימתין ללכידה של החולדה. כאשר החולדה נלכדה במלכודת, הוא ידאג לפנות את המלכודת ביחד עם החולדה.

שימוש בתיבות האכלה: כאשר החולדות מצויות בחוץ, ניתן ללכוד אותן באמצעות שימוש בתיבות האכלה הכוללות רעל. לוכד עכברים מקצועי יקפיד על פינוי פגרים במידת הצורך.

כמה עולה לכידת חולדות בבאר שבע?

הזמנתם לוכד עכברים בבאר שבע ואתם רוצים לדעת כמה תעלה לכם לכידת חולדות? נציין כי אין מדובר על מחיר קבוע מראש אלא ישנם מספר פרמטרים שיש להביא בחשבון:

שעות היום או שעות הלילה: כאשר מדובר על לכידה בשעות הלילה, הרי תשלמו יותר על לכידת חולדות בהשוואה לשעות היום.

סופש או אמצע השבוע: אם הזמנתם לוכד חולדות בשישי- שבת, הרי תשלמו יותר בהשוואה להזמנת לוכד חולדות באמצע השבוע.

מקרה מורכב: במקרה בו לוכד חולדות מגלה קושי באיתור החולדה ומדובר במשימה מורכבת, הרי המחיר יהיה בהתאם.

רמת נגיעות: נוסף על כך, במקרים בהם רמת הנגיעות גבוהה, כך תשלמו יותר עבור לכידת חולדות של לוכד מוסמך אשר יעשה שימוש במלכודת מתאימה על מנת ללכוד כמות גדולה של חולדות.

שאלות נפוצות

ניתן להזמין את לוכד חולדות בכל שעות היממה, התקשרו למוקד והזמינו את השירות.

בסיום כל עבודה אנו מעניקים תעודת אחריות על עבודת הלכידה שנעשתה.

התמחור שלנו משתנה בהתאם לבעיה ולמה שנדרש מאיתנו מבחינת העבודה וסוג הציוד בו נשתמש. מוזמנים לקרוא אודות השירותים שלנו ולהתרשם.

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום