לוכד עכברים בגבעתיים

תוכן עניינים

לוכד עכברים בגבעתיים

אם אתם מחפשים לוכד עכברים בגבעתיים הגעתם למקום המתאים. לוכד עכברים מקצועי שירחיק את העכברים מהסביבה שלכם ותוכלו לחיים הרגילים שלכם במרחב הבית או העסק שלכם. המרכז להדברת עכברים מעניק שירות מקצועי 24 שעות ביממה ובכל רחבי הארץ וגם בגבעתיים. יש ברשותנו אמצעים רבים לפתור את בעיית העכברים שלכם. 

נדמה כי אם תשאלו, הרי כולם מפחדים מעכברים, יצורים קטנים העשויים לגרום נזקים משמעותיים הן לבני אדם והן לבעלי חיים. אם יש לכם עכברים בבית, הרי לוכד עכברים בגבעתיים יגיע למקום במהירות ויבצע את הלכידה תוך שימוש באמצעים העומדים לרשותו.

צריכים שירותי לוכד עכברים בגבעתיים? הגעתם לחברה המקצועית ביותר בתחום!
כל שירותי ההדברה תחת קורת גג אחת ✅
שימוש בציוד האיכותי והמתקדם ביותר ✅
מחירים הוגנים – הנחות מיוחדות לתושבי גבעתיים  ✅
אחריות בכתב בסיום כל פעולה ✅
שירות בכל רחבי גבעתיים ✅
חייגו אלינו עכשיו לייעוץ בחינם 077-804-5161 
עזרנו כבר לעשרות אלפי לקוחות בכל הארץ

לוכד עכברים בגבעתיים

מחירון שירותי לוכד עכברים בגבעתיים

השירות של המרכז להדברת עכברים מגיע עד לביתכם או לעסק שלכם, אנחנו מעניק שירות הדברה ולכידה כאחד. אזורי השירות שלנו הם בפריסה רחבה וגם בעיר גבעתיים בה אנו פועלים שנים רבות. כאשר לוכד עכברים מגיע אליכם לגבעתיים, הוא יכול להשתמש בסוגי פתרונות שונים כמו תיבות האכלה, פתיונות, מלכודות כלוב ועוד. התקשרו אלינו ונפתור ביחד את הבעיה. 

שירותמחירמידע נוסף
לכידת עכברים בבית בגבעתיים.₪520ביצענו לכידת עכברים בבית פרטי, העכברים נכנסו דרך חור בארון המטבח.
לכידה של עכבר בחדר ילדים בבית בגבעתיים.₪520הלוכד תפס את העכבר בקלות לאחר שפיזר מלכודת בחדר.
לכידה של עכברים בדירה בגבעתיים.₪620היינו צריכים להציב מלכודות ולהמתין עד שייפסו העכברים.
לכידת עכבר במשרד בגבעתיים.₪550הצוות שלנו פיזר מלכודות כלוב במקומות שונים באזור הבניין.
לכידת עכברים בבית קפה בגבעתיים.₪400מלכודות פוזרו בסביבת בית הקפה והעכברים נלכדו.

למה כדאי להזמין לוכד עכברים בשעות הלילה?

לוכד עכברים בגבעתיים מקבל טלפונים להגיע לבתים שונים לצורך לכידה בעיקר בשעות הלילה, אז העכברים פעילים וניתן לראותם יוצאים ממקומות המסתור שלהם. 

עבודה מסביב לשעון: אם אתם חוששים מפני היתקלות עם עכברים בשעת לילה מאוחרת, נעדכן אתכם כי לוכד עכברים אחראי על הלכידה בכל שעות היממה והוא עומד לשירותכם בכל שעות היממה.

תפיסה מהירה: בשעת לילה בה עכברים פעילים יותר, יהיה ניתן לבצע את הלכידה על הצד הטוב ביותר באמצעות לוכדן או באמצעות מלכודות עכברים. 

כאשר תזמינו לוכד עכברים מקצועי תהיו בטוחים כי הוא יבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר וכך יהיה לכם שקט ותדעו בוודאות כי לא תראו יותר עכברים בסביבה שלכם.

מה הופך לוכד עכברים מקצועי בתחומו?

כיום ניתן למצוא לא מעט אנשים שתחום ההתמחות שלהם הוא לכידת עכברים ולכן בבואכם לבחור לוכד עכברים בגבעתיים חשוב ביותר לוודא כי בחרתם את איש המקצוע הטוב והמתאים ביותר לביצוע המשימה. 

כיצד תדעו מה הופך לוכד עכברים לאיש מקצוע מהמעלה הראשונה- כעת נביא בפניכם פרמטרים שיש לבחון:

המלצות של לקוחות קודמים: חשוב ביותר לבחון המלצות של לקוחות קודמים על מנת לוודא כי שכרתם את השירות של איש מקצוע בעל הבנה רחבה בתחום אשר יש ביכולתו לבצע את המשימה על הצד הטוב ביותר. ככל שתבדקו המלצות רבות יותר, כך תהיה לכם האפשרות לדעת כי מדובר באיש מקצוע מקצועי אשר זכה להמלצות רבות מטעם לקוחות קודמים. 

ערכו שיחת טלפון מקדימה: זאת ועוד, חשוב ביותר לערוך עמו שיחת טלפון מקדימה על מנת שתהיה לכם אפשרות לדעת האם מדובר במקצוען. אל תהססו לשאול אותו בשיחה המקדימה פרטים לגבי הניסיון, ההכשרה שלו על מנת לדעת כמה שיותר פרטים.

ציוד לכידה מתאים: יתרה מכך, לוכד עכברים מקצועי יגיע עם ציוד לכידה מתאים. בין אם מדובר על לוכדן או בין אם מדובר על מלכודת עכברים, תהיה לו האפשרות לבחור את המלכודת המתאימה ביותר מבין המלכודות. 

כאשר תבחנו את כל הפרמטרים, הרי תהיה לכם האפשרות לדעת האם מדובר על לוכד מקצועי אשר תוכלו לשכור את השירות שלו ולדעת כי הוא יבצע את עבודת הלכידה על הצד הטוב ביותר.

אילו שיטות ללכידת עכברים ניתן למצוא?

לוכד עכברים בגבעתיים יהיה מומחה במגוון שיטות לכידה של עכברים ויבחר את שיטת הלכידה הטובה והמומלצת ביותר מבין השיטות. עכברים אינם רק גורמים נזק רב לבני אדם וחיות מחמד, אלא גם נחשבים למזיקים אשר לא קל ללכוד אותם. 

הנה מספר שיטות לכידה מקובלות:

מלכודות דבק: מדובר במלכודות דבק אשר ניתן לרכוש בחנויות שונות והעכברים נדבקים למלכודות וכך מוצאים את מותם. 

שימוש במלכודות רעל: יתרה מכך, לוכד עכברים מקצועי יכול לעשות שימוש במלכודות רעל בשל ההיכרות שלו עם החומר ובידיעה כי יש ביכולתו להניח את המלכודת רחוק בלי לגרום נזק לילדים ובעלי חיים. 

מלכודת קפיץ: מלכודת קפיץ נחשבת למלכודת אשר ניתן ללכוד את העכבר באמצעותה. מדובר במלכודת בה הקפיץ נסגר על העכבר וכך הוא מוצא את מותו. 

שימו לב, למרות העובדה כי ישנן מלכודות שניתן לקנות בחנויות שונות ומיועדות ללכידת עכברים, ההמלצה שלנו היא להזמין לוכד עכברים מוסמך לביצוע הלכידה.

שאלות נפוצות

מזמינים לוכד עכברים מקצועי מטעמנו ושמים סוף לעכברים.

בוודאי, השירות בגבעתיים הוא שירות ותיק, התקשרו והזמינו.

מחיר לכידת עכברים תלוי בשעת הקריאה, בכמות העכברים ובהערכת המצב של הלוכד לגבי מורכבות הלכידה. 

השאירו פרטים ונחזור בהקדם
או
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

לקוחות ממליצים
מאמרים אחרונים
תנו לנו לייק
התייעצו עם המומחים שלנו

חייגו כעת: 077-804-5161

למה להסתבך? צור קשר עם מומחה עוד היום